HelloKjersti Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ny lov fjerner behovet for FCC-stempelet.Din neste Iphone vil mangle noe Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr D Skrevet 3. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Din neste Iphone vil mangle noe Dette var vel dagens dårligste Se og Hør-lignende overskrift når man leser hva det gjelder. Et lite symbol fra eller til dr..er jeg i. Hadde håpet at neste iphone hadde manglet ios. Da hadde jeg kanskje kjøpt en. For meg selv, så er overskriften en konkret faktafeil. Min neste iphone er ikke mulig når jeg aldri har hatt en iphone... Edit: korrektur Endret 3. desember 2014 av Mr D 14 Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) "Hadde håpet at neste iphone hadde manglet ois"ois? Endret 3. desember 2014 av Haaheim Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Oi(s), en skrivefeil. Rettet. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 "Mangler" indikerer at dette er noe som burde/skulle vært der, og ikke er komplett uten. Situasjonen er at symbolet var påkrevd tidligere, men nå slipper de. Å kalle det en mangel blir omtrent som å si at en tykk person som har slanket seg mangler fett. Jeg ville heller sagt at neste iPhone får et ryddigere ytre, evt. ryddigere bakside. Det er ingen mangel, og neppe noe mange vil savne. 4 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Gjelder dette bare iPhone? (ref. clickbait-overskriften) 5 Lenke til kommentar
Zorblax Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Finnes det andre enn eventuelt bedrifter som jobber i ekstreme miljøer som i det hele tatt ser etter de merkingene? Så lenge butikken er pliktig til å sjekke at de selger originalprodukter og at originalproduktene har de rette sertifiseringene er det jo ikke noe sluttbrukerene kommer til å ha noe behov for Lenke til kommentar
G Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Er dette plassert slik med vilje? Det hvite hus melder nå at president Obama har signert lovforslaget, ifølgeRedmondpie. – Barn vil dø på grunn av ny kryptering på iPhone .. Barn vil dø pga. at de fjerner FCC-merkingen Lenke til kommentar
eddiie Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 jeg har aldri sett en iphone som ikke manglet ganske mye i forhold til konkurrentene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå