Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei. Vurderer å kjøpe et hybrid kamera til min kjære for en 3-4000 kr. Problemet er at jeg ikke har peiling på kamera og hva noen av tingene man må sjekke for å finne ut hvilket kamera som er best betyr. Er det noen som kunne hjelpe meg med det, og hva minimumskravene på et godt kamera burde være? Hun har hatt et ganske bra speilreflekskamera, men det begynner å bli ganske gammel, og hun klager på at det er litt stort. Hun har også nevnt hybridkamera en ved flere anledninger. Om noen har noe forslag til valg av kamera tar jeg også gjerne imot tips Lenke til kommentar
HSP Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har hun mange eller noen gode objektiver på kameraet sitt i dag? Det kan være aktuelt i tilfelle hun kan bruke noen av de også på sitt nye kamera.. Henning Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 De fleste moderne kamera er bra, men de kan være laget for forskjellig bruk. Derfor er det viktig å vite hva kameraet skal brukes til (motiv og bruksområde) før man kan anbefale noe. Lenke til kommentar
se# Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Om noen har noe forslag til valg av kamera tar jeg også gjerne imot tips Hva med å spørre henne? Mindre overraskelse, men større sjanse for å få noe hun blir fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå