smort1 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Corvette! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei, smort1. Et aldeles lekkert bilde av en fantastisk velholdt veteranbil ! Bilen på bildet kan være 1961-modell, og tilhører første generasjon Corvette, produsert fra 1953 til 1962. Et særtrekk ved Corvette er at samtlige tre generasjoner har et karosseri av forsterket plastikk. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Fint bilde. Kraftig uttrykk. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ikke å forakte, hverken bil eller bilde Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 God gammel årgang flott denne Svein. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Et skikkelig "Vette" bilde med et suverent perspektiv:-) Det tekniske ang. bilen får Albert ta seg av.....:-) Lenke til kommentar
okjo Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Usedvanlig lekkert frontparti..flott fotografert Fint med supplerende info fra Albert. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Hei, smort1. Et aldeles lekkert bilde av en fantastisk velholdt veteranbil ! Bilen på bildet kan være 1961-modell, og tilhører første generasjon Corvette, produsert fra 1953 til 1962. Et særtrekk ved Corvette er at samtlige tre generasjoner har et karosseri av forsterket plastikk. Vennlig hilsen Albert. Takker for kommentar og fin info, Albert! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Fint bilde. Kraftig uttrykk. Mvh Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Ikke å forakte, hverken bil eller bilde Takker, MotoG! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 God gammel årgang flott denne Svein. Takker, Kai Petter! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Et skikkelig "Vette" bilde med et suverent perspektiv:-) Det tekniske ang. bilen får Albert ta seg av.....:-) Takker, Pentaxen! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Usedvanlig lekkert frontparti..flott fotografert Fint med supplerende info fra Albert. Mvh Oddmund Takker, Oddmund Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Kanontøft bilde! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Kanontøft bilde! Takker, Helene! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Breial og storkjefta som en politiker - - men så er det da også en Corvette. Liker dette tett på opplegget. Min tanke går i retning av å hente ut asfalten vi ser nede i bilde og fylle ut resten av bildet med og la Corvetten stå alene. Mye og pirkete jobb vet jeg litt om, men det går for jeg har sjøl gjort liknende på gamle bilvrak som da fremsto som hjemkommende rustne romskip. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Breial og storkjefta som en politiker - - men så er det da også en Corvette. Liker dette tett på opplegget. Min tanke går i retning av å hente ut asfalten vi ser nede i bilde og fylle ut resten av bildet med og la Corvetten stå alene. Mye og pirkete jobb vet jeg litt om, men det går for jeg har sjøl gjort liknende på gamle bilvrak som da fremsto som hjemkommende rustne romskip. Roar Takker så mye, Roar! Ja, ser hvor du "vil" hen, men så var det dette med at jeg ikke bedriver den slags bildebehandling/manipulering (iallefall ikke ennå)... Okkesom, jeg liker ideen din! Endret 4. desember 2014 av smort1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg