Hønemor Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei Har funnet en rimelig stjernekikkert som blir julegave til en 12 åring. Sky Watcher Mercury 607 AZ3. Japanphoto har denne i svart. Naturogfritid har denne i blå. Synes den i svart ser best ut.. Men beskrivelsen på produktet ser best ut på den blå. Er det noen forskjell?? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Nesten helt sikker på at de er helt like men det er bare mer detaljer på den som ligger ute på natur og fritid. Eneste forskjellen jeg ser er at den på natur og fritid heter Sky-Watcher Mercury 705 AZ3 m/vendeprisme og den på japanfoto heter Sky-Watcher Mercury 705 AZ3 Altså, Det står M/Vendeprisme på den fra natur og fritid. Usikker på hva det er selv men det gjør meg usikker på om det følger med på den fra japan foto. Den fra Natur og Fritid er billigere og til en 12 åring trur jeg den blå er kulere en den svarte Endret 3. desember 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Hønemor Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Ja det var det eneste jeg også la merke til, den med vendeprisme fra natur og fritid. Jeg har bare ekstremt vanskelig med å ta valg avogtil... da er det godt med litt hjelp. Så takk Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ja det var det eneste jeg også la merke til, den med vendeprisme fra natur og fritid. Jeg har bare ekstremt vanskelig med å ta valg avogtil... da er det godt med litt hjelp. Så takk Når man er 12 år trur jeg det ikke er så farlig åssen det ser ut. Jeg hadde blitt veldig glad av og få noe slikt og det er funksjonen som er morsom + at på den blå er det lettere og se og skille de forskjellige skruene/funksjonene osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå