Gå til innhold

Gavetips til mann?

Hønemor

Anbefalte innlegg

Hei

Sitter å tenker og blir ikke enig med meg selv. Har lyst å kjøpe enten mikrofon eller ny gitar. Han har flere vanlige kassegitarer og noen el-gitarer. Hva er kult å få da? hadde jeg vært ordentlig rik så hadde jeg kjøpt en hvit gretch.. for den har han snakka mye om. Men den koster vel 30.000 eller noe. Så kan trygt si at det blir ikke noe gretch gitar under treet i år ;)

Vanlig akustisk gitar med mulighet for å koble til forsterkern?

Eller sånn anna type som ser ut som el gitar, men kan spille som en kassegitar på også.. (semi akustisk?)

Han er flink å synge også.. er det kult å få mikrofon da? det finnes jo såååå mange forskjellige typer.... en vanlig? med stativ.... eller en som ser litt gammeldags ut? ?hjeeelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han har mange gitarer fra før, så kan en gitar han vil bli veldig fornøyd med koste mye penger. Men hvis han er så opptatt av musikk kan kanskje en vinylplate fra et eldre band være en god idé? Eller kanskje han trenger noe annet til musikken? Høyttalere, forsterker, etc?

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Ja vinylplate er en ide, han har nevnt noen gamle band som jeg ikke kommer på i farta nå. MEN, problemet der er at han har altfor mange! Han har visst samla på vinyl siden han var liten... halve loftet er fyllt med det.. i tillegg til at jeg stadig oppdager noen fylte skap og skuffer med vinyl som han har kommet over på ett loppemarked eller noe. Så vinyl gidder jeg rett og slett ikke å kjøpe.

Han har ett par forsterkere.. de er kanskje ikke så ny.. men de funker.

Jeg trenger hjelp til valg av mikrofon ja :)

Endret av Hønemor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...