Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Blåmeis mot mørk bakgrunn ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei Albert. Flott portrett bilde av Blåmeisen!! Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Hei Albert. Flott portrett bilde av Blåmeisen!! Hilsen Bekir. Hei, Bekir. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Du har jo mange bilder av blåmeis, Mulig at et par av disse er av enda høyere klasse . Men du verden, dette er meget bra. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Føyer seg fint inn i din rekke av gode fugleportretter! Kjekt å få se disse krabatene fra forskjellige vinkler og i varierende positurer!! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Du har jo mange bilder av blåmeis, Mulig at et par av disse er av enda høyere klasse . Men du verden, dette er meget bra. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! Det er blitt en del bilder av blåmeis, og alle er nok ikke like bra, - verken når det gjelder teknisk kvalitet eller positur m. m., men jeg likte den mørke bakgrunnen, da den bryter litt med dem som er på de fleste bildene mine. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Føyer seg fint inn i din rekke av gode fugleportretter! Kjekt å få se disse krabatene fra forskjellige vinkler og i varierende positurer!! Hei, smort1. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Ja, mange av fuglene ser ut til å endre "karakter" avhengig av synsvinkel, og dette mangfoldet er virkelig fascinerende. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Flott Bilde! Hei, daddydj. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Fokuset sitter i øyene, det er bra. Tror nok at blåmeisen nikket med hode da du trykket av, litt uskarpt nebb. Raskere lukkertid neste gang, D800'n tåler sikkert enda litt mer ISO Utmerket bakgrunn og komp. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Fokuset sitter i øyene, det er bra. Tror nok at blåmeisen nikket med hode da du trykket av, litt uskarpt nebb. Raskere lukkertid neste gang, D800'n tåler sikkert enda litt mer ISO Utmerket bakgrunn og komp. Mvh Melvin Hei, MotoG. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, - redigeringen gikk fort i dag, og med harelabb, og jeg bør visst også få nye briller ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg henger meg på kommentaren til Melvin denne gangen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg henger meg på kommentaren til Melvin denne gangen Albert. Hei, Kai Petter. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, - en god ting kan ikke sies / skrives for ofte, heter det, jo ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Kanskje ikke så rart du stadig portetterer en landsmann av deg. Blåmeisen blir jo ofte kalt for svensken i Norge. Ikke alltid fuglebilder tatt rett forfra. men dette ble knallbra. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Kanskje ikke så rart du stadig portetterer en landsmann av deg. Blåmeisen blir jo ofte kalt for svensken i Norge. Ikke alltid fuglebilder tatt rett forfra. men dette ble knallbra. Roar Sånn går'e når'n er rask. "Ikke alltid fuglebilder tatt rett forfra blir bra" skulle det jo vært. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Kanskje ikke så rart du stadig portetterer en landsmann av deg. Blåmeisen blir jo ofte kalt for svensken i Norge. Ikke alltid fuglebilder tatt rett forfra. men dette ble knallbra. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar, - jeg føler meg sjelden "trygg" når jeg legger ut fuglebilder rett forfra, men dette så relativt "lovende ut", så det er fint å få din vurdering, - den stoler jeg på ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Kanskje ikke så rart du stadig portetterer en landsmann av deg. Blåmeisen blir jo ofte kalt for svensken i Norge. Ikke alltid fuglebilder tatt rett forfra. men dette ble knallbra. Roar Sånn går'e når'n er rask."Ikke alltid fuglebilder tatt rett forfra blir bra" skulle det jo vært. Roar Hei igjen, Roar. Jeg leste foregående kommentar som om den var riktig skrevet, og om det er noen trøst, så skriver jeg ofte feil selv Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg