Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har Zyxel multimodem som er satt i bridge, og går videre til en Asus RT-AC66u. Jeg er ikke hjemme, men fikk telefon fra de hjemme som ikke hadde nett. De ringte telenor og telenor sa at det var feil på internettet inn. Hva kan da være problemet? Nabo sitt internett som også har telenor fungerer. Lenke til kommentar
mekas Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 "have you tried turning it off and on again?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 "have you tried turning it off and on again?" Ja, de har både restartet manuelt og på asus ruter siden (192.168.1.1) Lenke til kommentar
mekas Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Hva med zyxel'n ? får Asus ip? Endret 3. desember 2014 av mekas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hva med zyxel'n ? får Asus ip? Vet ikke, må sjekke det når jeg kommer hjem. Men hvorfor skal det plutselig skje helt uten videre? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 ... De ringte telenor og telenor sa at det var feil på internettet inn...Hvis det er en feil, så må man sjekke kablene og/eller så får Telenor feilsøke inn til hus/enhet. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Feil på internettet inn vil jeg tolke som linjefeil, altså ingenting du får gjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Feil på internettet inn vil jeg tolke som linjefeil, altså ingenting du får gjort. Dette jeg og trodde, har hatt slike problemer før og, at nettet blir borte, så kommer det tilbake etter en stund. Hva kan forårsake dette? Burde vi få telenor til å komme å sjekke? Lenke til kommentar
xelp Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Dette jeg og trodde, har hatt slike problemer før og, at nettet blir borte, så kommer det tilbake etter en stund. Hva kan forårsake dette? Burde vi få telenor til å komme å sjekke? Ja, jeg ville faktisk gjort det. Kan også være verdt å tenke over om det er noe spesielt tidspunkt det oftest faller ut. Om det f.eks. kun skjer på ettermiddagen kan det tyde på overbelastning i sentralen (avhengig av bruksmønstre til de andre i samme sentral). Endret 3. desember 2014 av ergal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå