Parson Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Logitech gjør et nytt forsøk på musfronten med sin optiske teknologi. I fjor anmeldte vi MX300-modellen, og denne musen har blitt veldig populær blant gamere. MX310 er den nyeste modellen i denne serien, og den er nå tilgjengelig på markedet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Bedre sent enn aldri? Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Bedre sent enn aldri? Vi har fokusert på relanseringen. En del omtaler ligger i kø. Beklager dette. Men veldig sent er det egentlig ikke. Det tar tid å teste en mus skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 hmm, enten har jeg skumlest for mye eller så er det ikke oppgitt pris i artikkelen. hadde vært fint hvis dere hadde kommet med en kommentar angående pris helt på slutten av artikkelen Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 hmm, enten har jeg skumlest for mye eller så er det ikke oppgitt pris i artikkelen.hadde vært fint hvis dere hadde kommet med en kommentar angående pris helt på slutten av artikkelen Jeg sitter ikke på kontoret nå og har ikke den veil. prisoversikten tilgjengelig. Hverken Logitech eller pressekontakt var tilgjenglig nå heller. Jeg oppdaterte derfor artikkelen basert snittet av prisen på et par store webshoper nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 flottings virker fristende å bestille, den stakkars gamle musa jeg har nå begynner å falle fra hverandre. Lenke til kommentar
Poohma Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg savnet litt mer dybde i artikkelen, noe ala det man har i mx510 beskrivelsen. Eller i det minste nevne at man kan lese mer om teknologien der...? Når det er sagt... Hvorfor i all verden har de forandret på det digge utseendet, formen og funksjonaliteten til mx300? ønsket jeg knapper for å hoppe frem og tilbake i en browser ville jeg gått for 510... jeg kjøpte 300 spesielt for å slippe alle ekstra knapper... Men det virker jo fristende uansett... 340kr er ikke ille... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg