rooyakkers Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har problemer med at datamaskinen noen ganger under spilling returnerer ufrivillig på skriveborde (som om jeg skulle ha trykket CTRL + TAB). Noen som har peiling på hva som kan være årsaken til dette fenomenet? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Djn Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Og du er ikke bare borti windows-tasten, heller? Du kan se på dette, der var problemet en eller annen auto-oppdatering som feilet (men tok fokus til skrivebordet et øyeblikk før den forsvant); de fant det ved å grave i event-loggen. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Har du firefox i bakgrunnen? Hos meg minimerer den spill om den er i gang. Eneste løsningen jeg har funnet er å ha en youtube video på pause. Da minimerer ikke spill seg. Endret 3. desember 2014 av bubba477 Lenke til kommentar
rooyakkers Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Og du er ikke bare borti windows-tasten, heller? Du kan se på dette, der var problemet en eller annen auto-oppdatering som feilet (men tok fokus til skrivebordet et øyeblikk før den forsvant); de fant det ved å grave i event-loggen. Takk for svar Djn Har lest forumet og slettet også programmet "Akamai Net Session Interface" satser på dette gjør susen Bruker google chrome Lenke til kommentar
Djn Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ha, hvis det faktisk fikset det er det første gangen en av de microsoft support - diskusjonene har vært nøyaktig riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå