Gå til innhold

Dårlig lyd på LG G3 S?

Gjest medlem-169651

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

Moren min har en ny LG G3 S som hun er veldig misfornøyd med. Når hun ringer til andre kan de nesten ikke høre hva hun sier. Er dette en kjent svakhet på disse, eller har hun bare vært uheldig?

Telefonen er bare noen få dager gammel, så jeg håper ikke Elkjøp skal sende inn til reparasjon, men at hun kan få en ny med en gang? Noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok du bare har vært uheldig å fått et mandagsprodukt :)
Dra innom Elkjøp og hør hva de sier :)
Er varierende DOA tid på mobiler - men mener på LG har 7 dager, om det ikke er 14 :)

NinjaChrister - ja, la dem gjøre det - iPhoner har ikke DOA tid i det hele tatt, så om en får feil på en iPhone ved kjøp, MÅ den sendes inn..

Lenke til kommentar

Jeg tror nok du bare har vært uheldig å fått et mandagsprodukt :)

Dra innom Elkjøp og hør hva de sier :)

Er varierende DOA tid på mobiler - men mener på LG har 7 dager, om det ikke er 14 :)

NinjaChrister - ja, la dem gjøre det - iPhoner har ikke DOA tid i det hele tatt, så om en får feil på en iPhone ved kjøp, MÅ den sendes inn..

Akkurat den delen suger ja, men tror ikke de får feil med iPhone 6 ;)

Man skal ikke kjøpe telefon etter om man må sende inn eller ikke ved feil.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Elkjøp tok den tilbake uten diskusjon og ga oss pengene tilbake. Kjøpte en Doro til henne istedet. Merket fort at kvaliteten var mye høyere der.

Lenke til kommentar

Min svigermor på gamlehjem holdt mobil telefonen slik at hun dekket over mikrofonen med håndgrepet.(kan jo være at samme skjedde med dere)

I tillegg holdt hun den ikke slik at mic pekte nedover mot munnen men på tvers.

Og i tillegg til det igjen greide hun ikke plassere høyttaleren rett over sitt øre så hun hørte oss ikke.

Vi kjøpte doro med simkort etter dette. Utformet som en trådløs hus telefon med store grønne røde løft av og legge på knapper.

Da gikk alt mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...