Shujah Malik Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 NSB Tog Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei, Shujah. Som modelljernbane-entusiast har jeg sans for togbilder, - det er noe trygt ved tog, selv om mange pendlere kanskje vil hevde det motsatte ... . "Det går alltid et tog", var et av NSB's slagord i mange år, men nå er det vel muligens mer slik: "Det går vel alltids et tog, vel, ... - eller ?". Komposisjon, farger og lys gir bildet ditt en fin stemning, og jeg liker det ordentlig godt ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Kjempeflott bilde! Likte det veldig godt! 1 Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Hei, Shujah. Som modelljernbane-entusiast har jeg sans for togbilder, - det er noe trygt ved tog, selv om mange pendlere kanskje vil hevde det motsatte ... . "Det går alltid et tog", var et av NSB's slagord i mange år, men nå er det vel muligens mer slik: "Det går vel alltids et tog, vel, ... - eller ?". Komposisjon, farger og lys gir bildet ditt en fin stemning, og jeg liker det ordentlig godt ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for hyggelige kommentarer Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Kjempeflott bilde! Likte det veldig godt! Tusen takk Helene Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei Shujah. Et flott komponert bilde med en kledelig etterbehandling. Flotte farger! Mvh Thor Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Hei takk for det Thor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg