Roar Kneppen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 f.o.m. Sandbox 1337 = Snart er'e jul i 3 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Velkommen tilbake Psykedeliske bilder! v2 blir jeg mest svimmel av Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Der var Skipperen på skuta tilbake, og velkommen skal du være. Du etterlot deg et stort tomrom når du prioriterte egene forlystelser istedenfor å undervise oss noviser. Dette må en vel kunne kalle et "strålende" bilde:-) Kreativt som bare du kan og jeg velger meg V2. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Der var Skipperen på skuta tilbake, og velkommen skal du være. Du etterlot deg et stort tomrom når du prioriterte egene forlystelser istedenfor å undervise oss noviser. Dette må en vel kunne kalle et "strålende" bilde:-) Kreativt som bare du kan og jeg velger meg V2. Faktisk så er jeg enig i valget ditt så takker for tilliten. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Vil bare gi uttrykk for at dette er vakkert å se på, og så absolutt kreativt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Vakkert flotte alle tre ikke så mye mer og si. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei, Roar. Velkommen tilbake, - dine fantasifulle bilder er etterlengtet Du har sikkert hatt det morsomt når du skapte disse, og de utstråler en god, positiv energi, - blikkfang er de, alle tre ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Greit å kunne velge grad av svimmelhet..enig med Pentaxen Mvh Oddmund Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Påfugl, tenkte jeg først, gitt! Liker fargepaletten! Likte nok V1 best, ble svimmel av V2 og V3 ble litt for skummel/mystisk... Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Det lyser i stille grender...... #2 er en eyecatcher. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Godt å se deg her igjen Roar! Og du viser Roarkunst på høyt nivå med friske farger som pigger oss opp i vintermørket. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Her er det jo bare å takke og bukke for så mange kommentarer for en himavla raritet. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg