Gå til innhold

Beste gpu-kjøleren for 9800pro?


Moondawg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
luft/heatpipe står det i topic da, ikke vann/peltier

 

Selv har jeg Maze 3 på min 9700pro så jeg kan ikke komme med noen anbefalinger på luftkjølere jeg heller, men microplex har en fin heatpipe

her, men vil tro at denne er bedre og stillere fordi det er en større vifte. Men som sagt så vet jeg ikke hvordan disse er.

microplex har begge disse viftene... en kompis av meg kjøpte nettopp en sånn zahlman til sitt gf4 ti4800se, og han er kjempefornøyd selv uten vifte.

Men til litt kraftigere kort må du nok ha viften, som de også selger på microplex

Lenke til kommentar

har zaleman til mit radeon 9800pro uten vifte men d blei for varmt så jeg tok en chiftek (lakert)80x80mm mm og brukte slike svarte greier for og feste den (føler med på lian li og chiftek kabinet til og feste griller og vifter ta 2 av dei og fest det slik som zaleman vifta) og det er en av di kaleste plassene i hele pc'n

Lenke til kommentar

Ja, hvordan får du festet det?

Og er det i såfall bedre enn en Zalmann med to vifter?

 

Så var det det med ramsinks, da. Er det virkelig viktig?

Har to Revoltec Sleeves på rammen min,2x512mb Twinmos cl 2,5 pc2700, vil det hjelpe på å få høyere Fsb?

Har akkurat satt sammen den nye maskinen (Litt modding)

Og har ikke fått testet den ut ennå.

 

Det er en 2500xp(Barton), på et Abit nfs v2.0, med rammen som over, Powercolor r9800pro 128mb, Audigy 2, og nok plass til en cpu kjøler til Gpu'en.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har zaleman til mit radeon 9800pro uten vifte men d blei for varmt så jeg tok en chiftek (lakert)80x80mm mm og brukte slike svarte greier for og feste den (føler med på lian li og chiftek kabinet til og feste griller og vifter ta 2 av dei og fest det slik som zaleman vifta) og det er en av di kaleste plassene i hele pc'n

plz? "Zaleman"? kan ikke du lese? Forteller litt om hvor seriøst du er...

 

"æ bare slængte no' på den ******* GPUen jeg azz, fønker fett det azz", etc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...