Moondawg Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Rett og slett, hva er, i deres oppfatning, den beste kjøleren for mitt Powercolor 9800pro 128? Ligger nå på 45-49 grader, ikke klokket. En annen ting, ser rundt på nettet at det er litt delte meninger om effekten av ramsinks.. Deres meninger? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CCBA4C Den kjøleren skal være heftig har jeg hørt. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 luft/heatpipe står det i topic da, ikke vann/peltier Selv har jeg Maze 3 på min 9700pro så jeg kan ikke komme med noen anbefalinger på luftkjølere jeg heller, men microplex har en fin heatpipe her, men vil tro at denne er bedre og stillere fordi det er en større vifte. Men som sagt så vet jeg ikke hvordan disse er. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 luft/heatpipe står det i topic da, ikke vann/peltier Selv har jeg Maze 3 på min 9700pro så jeg kan ikke komme med noen anbefalinger på luftkjølere jeg heller, men microplex har en fin heatpipe her, men vil tro at denne er bedre og stillere fordi det er en større vifte. Men som sagt så vet jeg ikke hvordan disse er. microplex har begge disse viftene... en kompis av meg kjøpte nettopp en sånn zahlman til sitt gf4 ti4800se, og han er kjempefornøyd selv uten vifte. Men til litt kraftigere kort må du nok ha viften, som de også selger på microplex Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Ok, takk for svar, Det står forsåvidt mellom de to (zalman'en med vifte og Thermaltake,) Men spørsmålet gjenstår, hvilket er best? Lenke til kommentar
Arne Anka Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Släng på en cpu kylare istället Så här ser mitt 9800PRO ut Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Zalman er best. Har denne selv og har klokket mitt 9700pro til 410/365 Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Zalman er best. Har denne selv og har klokket mitt 9700pro til 410/365 Med eller uten vifte? Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Med seff.... Har montert en 80mm titan vifte på fremre heatpipe (mest varme) Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Släng på en cpu kylare istället Så här ser mitt 9800PRO ut Det ser jo heftig ut, men ulempen er jo at den stjeler en del PCIporter. Og den viften er vel neppe helt lydløs heller... Men jeg tenker at det kjøler litt bedre enn en stock kjøler! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 har zaleman til mit radeon 9800pro uten vifte men d blei for varmt så jeg tok en chiftek (lakert)80x80mm mm og brukte slike svarte greier for og feste den (føler med på lian li og chiftek kabinet til og feste griller og vifter ta 2 av dei og fest det slik som zaleman vifta) og det er en av di kaleste plassene i hele pc'n Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Släng på en cpu kylare istället Så här ser mitt 9800PRO ut Hohooo! Da har du vel både NIC og lyd intergrert på HK? For vifta stanger vel nesten i bunnen av kabinettet! Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 -------------Dobbeltpost---------- Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Släng på en cpu kylare istället Så här ser mitt 9800PRO ut Hvordan tåler kortet det? må jo veie noe sinnsykt mye da!!! Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Ja, hvordan får du festet det? Og er det i såfall bedre enn en Zalmann med to vifter? Så var det det med ramsinks, da. Er det virkelig viktig? Har to Revoltec Sleeves på rammen min,2x512mb Twinmos cl 2,5 pc2700, vil det hjelpe på å få høyere Fsb? Har akkurat satt sammen den nye maskinen (Litt modding) Og har ikke fått testet den ut ennå. Det er en 2500xp(Barton), på et Abit nfs v2.0, med rammen som over, Powercolor r9800pro 128mb, Audigy 2, og nok plass til en cpu kjøler til Gpu'en. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Släng på en cpu kylare istället Så här ser mitt 9800PRO ut Steike! Får du i hele tatt plass til det? Ta et bilde av det inne i pcen! Kan finne på mye med det der! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 har zaleman til mit radeon 9800pro uten vifte men d blei for varmt så jeg tok en chiftek (lakert)80x80mm mm og brukte slike svarte greier for og feste den (føler med på lian li og chiftek kabinet til og feste griller og vifter ta 2 av dei og fest det slik som zaleman vifta) og det er en av di kaleste plassene i hele pc'n plz? "Zaleman"? kan ikke du lese? Forteller litt om hvor seriøst du er... "æ bare slængte no' på den ******* GPUen jeg azz, fønker fett det azz", etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå