jodaneida Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Tenkte å selge min Ipad 2 som jeg fikk i gave i september 2012. Ny kostet den 3700,- men usikker på hva som er rimelig av meg å forvente for den? jeg har såvidt brukt den og det følger med en mappe utenpå + lader. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 En tusenlapp? iPad 2 er treg i forhold til dagens modeller (merkbart hvis man oppdaterer til nyeste iOS 8), og har ikke retina-display. Det eneste positive jeg kan komme på er at den har gamle type stor plugg for de som har docking for gamle iPhone/iPad eller vil kjøpe en docking som butikkene forsøker å bli kvitt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg vil tro at 1500 kr er max av hva du kan få for den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Hvor mye minne? Kun WiFi, eller 3G/GPS også? Hvilken farge? Nypris på 3700 indikerer at det er en 16 GB WiFi. Du får ikke mye over 1000 kr for den. Endret 3. desember 2014 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Solgte nylig min iPad 2 16GB 3G for en tusenlapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå