jodaneida Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Tenkte å selge min Ipad 2 som jeg fikk i gave i september 2012. Ny kostet den 3700,- men usikker på hva som er rimelig av meg å forvente for den? jeg har såvidt brukt den og det følger med en mappe utenpå + lader. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 En tusenlapp? iPad 2 er treg i forhold til dagens modeller (merkbart hvis man oppdaterer til nyeste iOS 8), og har ikke retina-display. Det eneste positive jeg kan komme på er at den har gamle type stor plugg for de som har docking for gamle iPhone/iPad eller vil kjøpe en docking som butikkene forsøker å bli kvitt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg vil tro at 1500 kr er max av hva du kan få for den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Hvor mye minne? Kun WiFi, eller 3G/GPS også? Hvilken farge? Nypris på 3700 indikerer at det er en 16 GB WiFi. Du får ikke mye over 1000 kr for den. Endret 3. desember 2014 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Solgte nylig min iPad 2 16GB 3G for en tusenlapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå