Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr lange kyss for deg?

Anbefalte innlegg

Jeg møter en mann regelmessig. Og han kysser meg så lenge at jeg plutselig må avbryte fordi jeg nesten ikke får til å puste, men det er herlig og jeg liker det.

Jeg har hørt at menn kysser kvinner lenge og lidenskapelig, selv om de ikke er interessert i henne. Så nå ber jeg menn svare: stemmer det? Hva skal til for at du kysser en kvinne lenge?

Og hvordan tolker du at en kvinne kysser deg lenge? Tror du at hun er veldig interessert i deg pga de lange kyssene?

Jeg kan svare for meg selv. Ja, jeg er forelsket hvis jeg vil kysse lenge :)

Anonymous poster hash: f4ef7...8f6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi mennesker er fortsatt bare tenkende dyr... Det er svært lite av det vi gjør en kan tilegne en dypere mening eller betydning. (Tror forøvrig ikke jeg har møtt noen jeg har ønsket å kysse litt, men ikke lenge... haha. Kanskje om personen hadde utrolig dårlig ånde elns :wee: ).

Endret av blured
Lenke til kommentar

Nei, interessen er nok ikke større fordi kyssene varer lenge. Innenfor realistiske tidsintervaller, kan vi regne med at nytten stiger lineært med kvantum, eller i hvert fall at grenseverdien alltid er positiv. Du kan bytte ut "money" med "quantum" på x-aksen, så ser du sammenhengen i denne grafen.

utility3.gif

Stigningen vil være brattere hvis personen er mer interessert, men mer er uansett bedre og optimalt punkt er derfor der x er uendelig.

Hvis personen derimot har en nyttefunksjon som ser slik ut,

2-2.png

vil han foretrekke en bestemt kyssemengde som han vil forsøke å nå. Den mengden er x-verdien til toppunktet, der grensenytten er 0. Jo mer interessert han er, dess høyere vil toppunktet stige parallelt med y-aksen. Men som sagt, tror jeg at en lineær funksjon er mer realistisk.

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja ok men dette blir da min mening, kort så bryr jeg meg ikke så mye helt om personen enda.

Lange smask så betyr det jo at jeg trives godt og koser meg med jenta, lange betyr mest for meg sånn sett.

Men det kommer jo uansett ann på.. Er det en man dater, en kjæreste eller bare ett one night stand så vil ting selvsagt variere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...