Matryoshka Doll Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei, jeg kjøpte her en pc for snart en uke siden, jeg registrert kortet og betalte, etterpå sjekket jeg nettbanken og der var beløpet trekt. To dager etter og pengene var forsatt trekt(som normalt). Men i går var jeg igjen inn å kikka, og da var pengene komt tilbake, pakken er på vei og alt. Hva har skjedd her? Får jeg regning i posten? Jeg sjekket også kontoutskrift fra november der står det til å med at pengene er trekt. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Kanskje de har gjort enn glipp. Jeg ville bare ignorert det og ventet og se hva som skjer. Ikke bruk pengene på en stund ihvertfall, i tilfelle du skulle fått ny regning. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Er det kjøpt på visa-delen av kortet? Har opplevd at reserverte beløp har "kommet tilbake", for så å forsvinne igjen etter en dag eller 2. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Det RunRookieRun beskriver er vanlig. Om så er tilfelle, er svaret på ditt spørsmål "ikke ennå". Du har ikke betalt - ennå. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Er det kjøpt på visa-delen av kortet? Har opplevd at reserverte beløp har "kommet tilbake", for så å forsvinne igjen etter en dag eller 2. visa del? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Er vanlig at de reseverer beløpet, så blir det trukket permanent etter noen dager. Avhengig av hvordan løsning butikken har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå