AnonymDiskusjon Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Er en jente som har brent seg fast i hodet mitt. Jeg tenker på henne flere ganger om dagen, og selv om jeg ikke depper over henne lenger er det fortsatt ganske slitsomt. Problemet er at jeg ikke klarer å tenke noe negativt om henne. Hun er utrolig vakker, en av de mest empatiske personene jeg har møtt, god tvers igjennom i tillegg til at vi hadde en veldig god kjemi. Har ikke hatt kontakt med henne på flere måneder, men det går jo aldri over. Har prøvd å være med andre jenter, trene, fokusere på jobb, være med andre venner men hun dukker alltid opp i tankene mine senere uansett. Det værste er egentlig at jeg ikke følte jeg hadde så sterke følelser når vi datet. Jeg likte henne utrolig godt og hadde følelser men det var liksom ikke så intenst, har hatt sterkere følelser for andre tidligere. Alikevel henger det igjen så lenge og jeg trenger egentlig råd og tips til hvordan jeg kan komme meg videre... Anonymous poster hash: aba19...529 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Det var nesten som jeg skulle ha skrevet det selv. Jeg fikk ikke sterke følelser eller ble forelsket i han (ikke enda), men jeg ble svært tiltrukket og han har rett og slett brent seg fast i hjernen min. Han dukker opp i tankene mine hver eneste dag - siden første stund jeg så han. Helt ærlig, så har jeg aldri opplevd noe lignende. Heldigvis er jeg verken lei meg eller har kjærlighetssorg, men likevel rimelig frustrerende! Han var jo ikke sååå fantastisk heller, men likevel har jeg blitt litt glad i han, og jeg synes han er verdens skjønneste! Jeg verdsetter de få timene jeg er på trening, for da klarer jeg å få tankene på noe annet.. har prøvd å date andre gutter, men jeg ender bare opp med å sammenligne de med denne gutten. Hjelper ikke akkurat noe særlig når han sender meg melding i ny og ned heller. Eller det faktum at vi alltid tar opp kontakten igjen de gangene han er hjemme fra studier i ferier o.l. og begge har mulighet til og treffes Jeg tror også at i mange tilfeller når man ikke kan få den man vil ha, at det forsterker det hele. Dessuten veldig lett å lage seg et glansbilde av personen i hodet... Har dessverre ingen gode råd å komme med annet enn at du må ta tiden til hjelp samt. fortsette å treffe andre jenter. Hvorfor brøt dere kontakten forresten? Du vet, den klassiske "The one that got away"-personen Er en jente som har brent seg fast i hodet mitt. Jeg tenker på henne flere ganger om dagen, og selv om jeg ikke depper over henne lenger er det fortsatt ganske slitsomt. Problemet er at jeg ikke klarer å tenke noe negativt om henne. Hun er utrolig vakker, en av de mest empatiske personene jeg har møtt, god tvers igjennom i tillegg til at vi hadde en veldig god kjemi.Har ikke hatt kontakt med henne på flere måneder, men det går jo aldri over. Har prøvd å være med andre jenter, trene, fokusere på jobb, være med andre venner men hun dukker alltid opp i tankene mine senere uansett.Det værste er egentlig at jeg ikke følte jeg hadde så sterke følelser når vi datet. Jeg likte henne utrolig godt og hadde følelser men det var liksom ikke så intenst, har hatt sterkere følelser for andre tidligere. Alikevel henger det igjen så lenge og jeg trenger egentlig råd og tips til hvordan jeg kan komme meg videre...Anonymous poster hash: aba19...529 Endret 3. desember 2014 av En frøken Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Ja det er sant som du sier at når man ikke kan få personen så blir det hele forsterket. Jeg syntes hun virket veldig intressert og jeg følte meg ganske trygg på at det kom til å ende i et forhold. Kanskje det var derfor det ikke føltes så intenst. Det hendte jeg ble usikker på om jeg faktisk følte nok også. Når det gjelder hvorfor vi kuttet kontakt så startet det med at hun trakk seg mer unna. Hun fant vel ut at hun ikke ville inngå noe forpliktende og derfor prøvde å fade det ut naturlig. Vi holdt litt kontakt som venner etter dette, men tilslutt sa jeg ifra at jeg ikke var intressert i å ha henne som venn. Anonymous poster hash: aba19...529 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Huff jeg vet hvordan du har det. Egentlig ganske godt. Jeg møtte ei jente via sukker, ei fin blondine med fantastisk utstråling, vakker, vi hadde god kjemi og utrolig nok de samme interessene for fart og spenning og samme bilmerke. Men etter 2-3 dater så hørte jeg aldri noe mer fra hun, til hun bare slettet meg på facebook igjen. Jeg gikk i ett halvt år og tenkte på henne. Helt til jeg klarte å manne meg opp til å si til meg selv, dette fortjener jeg ikke mot meg selv, jeg skrev til henne alt jeg følte men fikk svar tilbake at hun mente vi ikke passet helt sammen likevel. Etter det var jeg så og si ferdig med henne. Jeg tenkte fortsatt på henne etter dette, men MYE mindre helt til det gikk over med tiden. Er for lett å si det for når noen spesielle dukker opp blir uttrykket for dumt, men det er faktisk mer fisk i havet, man får bare fortsette å fiske den gode fisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå