ReaveЯ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Snart kommer vel Fletcher inn for å "trygge" det defensive... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 DDG <3 To the rescueVerdens nest beste keeper i en alder av 24 Drøy å si at han er bedre enn Courtois da. Men de kommer nok på en delt 2. plass i mitt hode. Delt 2. plass kan jeg være enig i. Men drøyt å si at han er bedre? Neppe. Pdd. så er DDG i bedre form så jeg ville ha valgt han over Courtois enn så lenge. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Her må vi kjøre Guardiolas forsvarsteknikk. Hold på ballen! Ikke fall dypt og håp på en redning fra DDG! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Fellaini er så dust at jeg ikke har ord. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Fuck off Fellaini. Dummeste jeg har sett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Her må vi kjøre Guardiolas forsvarsteknikk. Hold på ballen! Ikke fall dypt og håp på en redning fra DDG! Fellaini tok det der litt for bokstavelig... 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 DDG <3 To the rescueVerdens nest beste keeper i en alder av 24 Drøy å si at han er bedre enn Courtois da. Men de kommer nok på en delt 2. plass i mitt hode. Delt 2. plass kan jeg være enig i. Men drøyt å si at han er bedre? Neppe. Pdd. så er DDG i bedre form så jeg ville ha valgt han over Courtois enn så lenge. Litt urettferdig da. DDG får flere skudd mot seg pga. et elendig forsvar. Courtois får ikke like mange skudd mot seg, men han redder veldig mye også. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Er det ikke gult for viljehands? En uting det der, å bare plukke opp ballen med hendene når man mener at man skal ha frispark. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hvor vanskelig er det å holde på ballen? Det kan faen ikke være så vanskelig når man har 100m * 50m å spille på.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Begge er sykt gode keepere, håpløst å avgjøre hvem som er best. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Her må vi kjøre Guardiolas forsvarsteknikk. Hold på ballen! Ikke fall dypt og håp på en redning fra DDG!Fellaini tok det der litt for bokstavelig... Hehehe, made me laugh! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 DDG <3 To the rescueVerdens nest beste keeper i en alder av 24 Drøy å si at han er bedre enn Courtois da. Men de kommer nok på en delt 2. plass i mitt hode. Delt 2. plass kan jeg være enig i. Men drøyt å si at han er bedre? Neppe. Pdd. så er DDG i bedre form så jeg ville ha valgt han over Courtois enn så lenge. Litt urettferdig da. DDG får flere skudd mot seg pga. et elendig forsvar. Courtois får ikke like mange skudd mot seg, men han redder veldig mye også. Det kan jeg også være enig i. Skjønner ikke hva vi holder på med. Legger oss lavt med et så ræva forsvar og vi blir avhengige av at DDG gjør all jobben. Av og til ønsker jeg kynismen til Mou. Bra offensivt, men også gode defensivt nok til å ikke slippe motstanderen forbi. Han bruker styrkene uansett hvor stygt det ser ut. Vår styrke er ligger neppe i det defensive. Vi burde heller presse Soton lavere på banen. Rooney og Herrera jobber som hester. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Fltecher?? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Der kom Fletcher ja. Flott, nå blir det spennende... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Der kom det byttet... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Herregud, dummeste. Fletcher inn...Hvorfor i helvete kommer Fletcher inn? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Er ikke engang overrasket. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Det obligatoriske veldedighets-byttet! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ikke en smule overrasket her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 DDG <3 To the rescueVerdens nest beste keeper i en alder av 24 Drøy å si at han er bedre enn Courtois da. Men de kommer nok på en delt 2. plass i mitt hode. Delt 2. plass kan jeg være enig i. Men drøyt å si at han er bedre? Neppe. Pdd. så er DDG i bedre form så jeg ville ha valgt han over Courtois enn så lenge. Litt urettferdig da. DDG får flere skudd mot seg pga. et elendig forsvar. Courtois får ikke like mange skudd mot seg, men han redder veldig mye også. Men De Gea har vært drøy denne sesongen, helt sykt drøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå