Jakobk Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Premier League08-12-2014 Kl. 21:00 @ St. Mary's StadiumVises på: TV 2 Sport Premium Regner med at vi spiller med tredjedrakten, da Southamptons drakt er rød og hvit, men vet noen om en nettside hvor en kan få bekreftet slikt? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Regner med at vi spiller med den fineste drakten ja! Dette blir en tøff kamp. Håper vi vinner, så setter 2-3 eller 1-2 på denne. Hvis Southampton er i slaget kan de lett ta poeng, ja om ikke alle Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Bring on the grey kits! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) E: feil tråd... Endret 3. desember 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Feil tråd bøy! Jeg hadde redigert før du postet Eller ihvertfall før den kom opp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Kan vedde på at du heiv du på tastaturet så fort du så at det var postet i feil tråd Var visst et par sekund sen på å redigere. Jaja. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Gikk akkurat ut av Arsenal tråden for å gå tilbake til PL-formuen, og da måtte jeg sjekke hva som var skrevet i Utd tråden Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Southampton - United (08.12) United - Liverpool (14.12) Tottenham - United (28.12) Utrolig spent på denne kampen! Vi har tre utrolig viktige kamper nå i desember, antakelig de vanskeligste innen vi møter City og Chelsea etter hverandre i April. Klarer vi poeng her (og mot Pool og Spurs, 7-9poeng) så synes jeg top 4 (eller bedre) ser svært lyst ut! Da kan vi med kanskje litt forsterkninger i januarvinduet, samt spillere tilbake fra skade, bruke store deler av nyåret på å bygge laget på filosofien til van Gaal frem mot en noe vanskeligere serieavslutning! Endret 4. desember 2014 av blured Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 DDGValencia - Smalling - Rojo - YoungCarrickHerrera - FellainiMataRooney - Persie Tipper nøyaktig samme lag som jeg gjorde sist kamp, utrolig nok. Rooney inn for Wilson. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Enig i at det laget er det som er mest sannsynlig. Er vel en ørliten mulighet for Rafael, men det skal vel mye til. Håper også Young fortsetter storspillet, hadde vært magisk viss han virkelig fant igjen formen! Satser også på at Januzaj og Wilson får innhopp, men Fletch kan bare legge seg. Viss alt klaffer, så tipper jeg på en 1-3 seier. Fellaini goller igjen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Falcao inn etter 72 min, bytte med Persie (som ikke har scoret). Fletcher inn etter 84 min mot Herrera, bare for at vi skal gjøre det litt mer spennende på slutten. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Gleder meg! Tipper: De Gea Valencia - Smalling - Rojo - Young Carrick Fellaini - Herrera Mata Rooney - RvP Kanskje overrasker LvG med å putte innpå Rafael i stedet for Valencia, men tror han vil fortsette med samme backfirer som de siste kampene. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Fletcher inn etter 84 min mot Herrera, bare for at vi skal gjøre det litt mer spennende på slutten. Haha det obligatoriske byttet. Hver jævla kamp! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Dette ender ikke godt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ikke vits i å bruke Herrera nei... 352<3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ser ut som Falcao alltid har grått litt før han kommer til kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå