walaker Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei, har bestilt meg en h220-x, etter mye glaning på tester så virket dette som et godt kjøp.Det jeg lurer litt på er at jeg har bestilt meg et evga 970 acx, som jeg da tenkte og få på vann.Trenger jeg da en radiator til eller holder det med den ene raidatoren? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ville nok ha økt arealet litt. Du kan jo forsøke å bare koble vannblokka til GPU inn på loopen først, men 240 er litt lite areal for CPU+GPU. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Kan fortelle at jeg har satt opp et system til en kamerat med 2x290 i cfx med èn 240 colgate radiator. Dette er faktisk nok! Tro det eller ei skjermkorta blir mellom 50 og 55grader ved Bf4 spilling. Lenke til kommentar
walaker Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Da bør det være mulig og bruke denne på en 2700k og et 970 kort.Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Da bør det være mulig og bruke denne på en 2700k og et 970 kort. Takk for hjelpen Det kan være at det funker. Radiatoren er nok litt tynnere og det er mindre vann i loopen, men jeg ville ha testa En 120 rad til i loopen om det ikkje er bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå