DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Er det min dere snakker om? Win95.moo.no? Si ifra hvis den ikke funker, tror den funker nå. Og si ifra om noen andre kan hoste, så jeg kan stoppe her. EDIT: Filen er på 287 MB (tror jeg). Endret 23. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg lasta ned fra calm sin ftp, men får ikke spilt av videoen. I Winamp funker det ikke, og i media player kommer bare "GT interactive" opp i 1 sek eller noe.... Finner ikke ut av det bfisk Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 bruk quicktime eller windvd. virker for meg Lenke til kommentar
Calm Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har ingen problemer med å spille av filmen på min maskin... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hmmm, serveren deaktiverer seg selv plutselig. Vel vel, hva kan man forvente når man bruker IIS? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Bfisk: Spol litt over det føkka området, så funker det. Calm: Flott! Laster ned fra deg nå, ferdig om en drøy time. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Lekkert, deaktiverer min da. Ok, serveren er stengt nå! Endret 23. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Da går min ftp server ned.. Jeg har en mistanke om at ISPen min sliter litt akuratt nå.. Plutselig ble det jo mange servere oppe Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Lekkert, deaktiverer min da. Ok, serveren er stengt nå! Doh. Hadde kommet halvveis. Jaja, får laste ned fra 2,3mbit'en da. Gleder meg Fikk sett litt av filmen, fra de 150 jeg lastet ned. Ser absolutt lovende ut Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Må si at jeg er litt skuffa over at Matthew Perry ble med på noe slikt. Satser på at han fikk godt betalt...uansett, it was those days... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Lekkert, deaktiverer min da. Ok, serveren er stengt nå! Doh. Hadde kommet halvveis. Jaja, får laste ned fra 2,3mbit'en da. Gleder meg Fikk sett litt av filmen, fra de 150 jeg lastet ned. Ser absolutt lovende ut Uff da, du skulle sagt fra. Den oversikten over om noen var tilkoblet funket ikke her. Jaja, sånt skjer... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Går sikkert bra det Men nedlastingen fra 2,3 mbiten avbrytes ofte. Får ned rundt 30mb før den avbrytes Endret 23. mars 2004 av Josten Lenke til kommentar
Calm Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Går sikkert bra det Men nedlastingen fra 2,3 mbiten avbrytes ofte. Får ned rundt 30mb før den avbrytes Fra min? Skulle dog ikke være noe problem hvis du bruker en FTP-klient med (auto)resume og ikke IE klienten... edit: er nok ikke hos meg feilen ligger... har så vidt jeg kan se ikke hatt noe nedetid på linjen de siste dagene såh... Endret 23. mars 2004 av Calm Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Gjett hva jeg bruker Vet du om noen gode ftp-programmer? Har ikke så peiling på det. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Gjett hva jeg bruker Vet du om noen gode ftp-programmer? Har ikke så peiling på det. Uffa meg. Last ned herfra: http://win95.moo.no/ Bruker en annen metode som er mye mer stabil, tror det kan funke skikkelig nå! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Lasta ned hele filmen fra Calm, men den hoppe tilbake til start med jevne mellomrom ut i filmen, fikk sett hele da *le* Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Så starten, Er det virkelig en parodi eller er det helt klin seriøst? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Gjett hva jeg bruker Vet du om noen gode ftp-programmer? Har ikke så peiling på det. Uffa meg. Last ned herfra: http://win95.moo.no/ Bruker en annen metode som er mye mer stabil, tror det kan funke skikkelig nå! den adressen er fin hvist jeg vil stremme filme og se den rett fra nette noe jeg ikke vil men det er ikke noen mulighet for meg og laste den ned for filmen popper opp med en gang (ie) noen som er litt hjelpsom ? og kan forklare meg hva jeg gjør galt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Så starten, Er det virkelig en parodi eller er det helt klin seriøst? Hvis man ser hele filmen, så skjønner man at det er seriøst. Og bare vent, det blir verre... Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 så den nå. "the-fat-windows-washing-nerd Boris" eier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå