knutby Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 (endret) Gjett hva jeg fant på loftet? En eldgammel vhs instruksjonsvideo til Win 95, og gjett hvem som har hoved rollen? Husk at dette er en 25 minutter lang seriøs video om hvordan man bruker det nye fantastiske windows. Gjett hvem som spiller i hovedrollene? Det er helt lattis *grin* Edit: Link på side 10 Endret 21. juni 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 På den videoen jeg har, er det Jennifer Aniston og Matthew Perry... Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Vil ha kopi! Eller kan jeg kjøpe den? Må ha Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 søkte "win 95" i Kazaa, fant ikkje noke, søkte i 9t elns Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 søkte "win 95" i Kazaa, fant ikkje noke, søkte i 9t elns Hvem er "elns"? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Å dæven.. en av dere må rippe den, og legge den ut! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det må være en bra film, rip den asap Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 søkte "win 95" i Kazaa, fant ikkje noke, søkte i 9t elns Hvem er "elns"? Eller noe sånt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 den må være så lattekick at de som sitter på den er omtrent pliktig til å rippe den å legge den ut et sted for almennheten Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 den må være så lattekick at de som sitter på den er omtrent pliktig til å rippe den å legge den ut et sted for almennheten Ja det synes jeg! *grin* Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Verden trenger denne videoen! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 den må være så lattekick at de som sitter på den er omtrent pliktig til å rippe den å legge den ut et sted for almennheten hvis den ikke blir alt for stor. så kan jeg sikkert avse litt serverplass til den.. såfremt det er lovlig å legge en slik på serveren.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Noen som kan rippe? :nice: Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 den må være så lattekick at de som sitter på den er omtrent pliktig til å rippe den å legge den ut et sted for almennheten hvis den ikke blir alt for stor. så kan jeg sikkert avse litt serverplass til den.. såfremt det er lovlig å legge en slik på serveren.. Det kan da ikke være ulovlig å rippe en instruksjonsvideo fra '95! Verden er avhengig av denne videoen Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Helt sykt teit tråd siden du ikke legger ut videoen.. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Gjett hva jeg fant på loftet? En eldgammel vhs instruksjonsvideo til Win 95, og gjett hvem som har hoved rollen? Husk at dette er en 25 minutter lang seriøs video om hvordan man bruker det nye fantastiske windows. Gjett hvem som spiller i hovedrollene? Det er helt lattis *grin* Ja, legg den ut, din loffeluremus Lenke til kommentar
Calm Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Legg den ut da mann! Du sitter jo på en humorens skattekiste! Kan også godt avse litt serverplass til dette klenodium, men det kan hende min linje blir litt slapp (se sig.) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 å ikke legge ut skulle vært ban ;D Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Legger den gjerne ut.. men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal få den over fra vhs til avi... noen forslag? kan gjerne gjøre det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå