Bytex Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Nuvel, AC4 Black Flag er det første AC-spillet jeg spilte manisk i 3 uker til jeg hadde gjort "alt". AC:U er en klar nedtur for min del, de fjerna det beste med AC4 (piratskip, sjøkamper), erstattet det med et mye mindre spilleområde og masse mas om å være ÅNLAIN og spille med VENNER og mikrotransaksjoner. Bleh. Endret 3. desember 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Da har du jaggu gjort en god jobb med Black Flag, selv har jer stort sett utfordringer nok til å orke og komme meg igjennom historien. Men skal inrømme at Black Flag lokket meg ut på sidespor til tider altså, var noe med stemningen i hele spillet som var så herlig. Men samlemanien i meg er så og si helt død, og ikke det den en gang var når man punget ut 600-700 ,- + for ett N64 spill og hadde en økonomi som en ordinær pre-tenåring For mange spill og for lite tid til det i dag for min del.Og så har tolmodigheten min blitt redusert noe så jævlig med årene også.. Endret 3. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Historien i BF sluttet alt for fort, akkurat når det begynte å bli virkelig interessant var det bare "roll credits". Får lov å spille videre etter story men da blir det jo bare å repetere uendelige sidequests, det ble fort kjedelig. Eller skaffe alle upgrades til skipet så man kan prøve seg på Legendary skipene som ligger i utkantene av kartet og venter på å mose deg. Kunne godt vært dobbelt så mye for min del Jeg gjorde så mye utforsking og sidequests jeg orka fordi jeg hadde lest at mainquest slutter litt for brått, så jeg fikk mye ut av spillet. Endret 3. desember 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg tror jeg sikkert bikka 20 timer spilletid før jeg såg ending credits, ble som sagt litt sideoppdrag og bittelitt samling da Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Eg bare lurer, hvor mange her spiller fortsatt AC? Bare lurer fordi skjønner ikkje att folk ikkje går lei, er jo det samme opp igjen og opp igjen med fortsatt like lett kampsystem... Eg gjekk lei av Assassins Creed 2 .... AC1 var ustyrlig elendig, så AC2 var en fantastisk opptur. Hadde så pause frem til Black Flag, som også var meget god valuta for pengene. Prøvde meg vel på Brotherhood med det fenget aldri, så det ble raskt glemt. Unity hopper jeg glatt over ettersom det ser og høres dritt ut. Kan ikke si jeg reiste meg i stolen av dette ryktet om Victory heller i grunn. Joda, altså sa jo ikkje at spill 1 er best sånn sett, men blei det for meg. Siden det som gjor den bra var att var liksom noke nytt, så allerede 2en føltes som ein kopi uansett om var bedre lagt liksom, men så videre har det verdt det samme om igjen og om igjen. Eg kjøpte AC 1 og AC 2, så var neste og siste Black Flag som eg aldri hadde kjøpt vist ikkje var for pirat, einaste ''dårlig'' med Black Flag er jo Assassins Creed.... Og ikkje minst kampsystemet. Du kan jo fullføre spillo uten og død nesten, har du 100vakter rondt deg så tar du jo dei lett. Kontring, angrip, kontring, angrip, kontring, angrip osv... Endret 3. desember 2014 av Arsenal93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå