Schreiber Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Kort sagt er det foreløpige navnet Assassin's Creed: Victory, og vil foregå i England i Viktoratiden. Spillet har vært i utvikling hos studioet i Quebec (de som lagde DLCen til AC3 og 4), og kommer til PS4, XBone og PC neste høst. Dette er selvsagt ikke en offisiell bekreftelse, men siden spillene gis ut hvert år er det ikke usannsynlig at det er noe i dette. Spørsmålet er vel heller om de rekker å reparere Unity først. http://kotaku.com/next-years-big-assassins-creed-is-set-in-victorian-lond-1665343788 Endret 3. desember 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Eg bare lurer, hvor mange her spiller fortsatt AC? Bare lurer fordi skjønner ikkje att folk ikkje går lei, er jo det samme opp igjen og opp igjen med fortsatt like lett kampsystem... Eg gjekk lei av Assassins Creed 2 .... Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg spiller fortsatt AC UNITY, men kun fordi jeg vil bli ferdig med spillet og vite hva som skjer videre, såklart er AC UNITY en skuffelse i år, når jeg spiller føler jeg de har bare skyndet seg med å lage et uferdig spill kun for å konkurrere mot andre spillselvskap for å ha noe ute til folket. Mine favoritter er AC 2, brotherhood, revelations, og black flag. Jeg syns AC 3 var forferdelig, og Unity nå syns jeg var skuffende men ikke forferdelig. Jeg savner noe nytt og ferskt, noe som virkelig får oss til å elske spillet, hvis det stemmer at det blir et nytt AC spill i London, ser jeg for meg samme greiene bare en annen by, og kanskje noen nye våpen, også kanskje noe nytt de fokuserer på som de hyper opp sånn som med AC UNITY at man kunne spille coop....OFF, jeg er virkelig fan av AC bare håper det kommer nye bedre, og ferskt i 2015 Lenke til kommentar
Thorscha Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Selv håper jeg de setter neste spill til ninjatiden i Japan. Ville vært rått. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Spille Unity og koser meg med det. Har ikke spilt AC siden Brotherhood, så nå passet det seg med en ny runde! Ikke mye nytt, det skal være sikkert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Eg bare lurer, hvor mange her spiller fortsatt AC? Bare lurer fordi skjønner ikkje att folk ikkje går lei, er jo det samme opp igjen og opp igjen med fortsatt like lett kampsystem... Eg gjekk lei av Assassins Creed 2 .... AC1 var ustyrlig elendig, så AC2 var en fantastisk opptur. Hadde så pause frem til Black Flag, som også var meget god valuta for pengene. Prøvde meg vel på Brotherhood med det fenget aldri, så det ble raskt glemt. Unity hopper jeg glatt over ettersom det ser og høres dritt ut. Kan ikke si jeg reiste meg i stolen av dette ryktet om Victory heller i grunn. Endret 3. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ser at det blir utviklet av Ubisoft Quebec. Kanskje lurt å ikke la et og samme utviklerteam lage ett spill i året. Funket bra med COD:AW, så kan jo hende dette fungerer også. Ser for meg at de har holdt på med dette spillet lenge før Unity kom ut. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har ikke så store forhåpninger til Unity etter fjorårets "Black Flag" men har nå spillet liggende til jeg får tid. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 "The team in our Quebec studio has been hard at work on the particular game in question for the past few years" De har visst jobbet en stund på det allerede ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har ikke så store forhåpninger til Unity etter fjorårets "Black Flag" men har nå spillet liggende til jeg får tid. Black Flag skal være langt bedre enn Unity. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har selv spilt begge og vil si Black flag tar det lengste strået. Nå har jeg riktignok fullført Black flag og er ca. 25% inn i unity. Så kan hende det endrer seg. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Helt uaktuelt å fortsette å kjøpe disse årlige utgivelsene med bare kosmetiske endringer. Syntes faktisk Black Flag var kult ettersom det var endel nytt med tanke på båt og oppgraderinger av den samt settingen etc, men å surre rundt nok en gang i en storby og klistre seg rundt på alle vegger man ikke vil klatre i utgår med astrologiske kneløft. Må da kunne kreve litt mer av Ubisoft enn dette her. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har ikke så store forhåpninger til Unity etter fjorårets "Black Flag" men har nå spillet liggende til jeg får tid. Black Flag skal være langt bedre enn Unity. Det hørtes ikke bra ut Vel vel, får jo gratis "The Crew" fra Ubisoft pga. av trøbbelet med Unity så selv om Unity skulle være helt bånn blir jeg sikkert fornøyd Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Du får det gratis dersom du kjøpte season pass. Ikke av spillet alene. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Du får det gratis dersom du kjøpte season pass. Ikke av spillet alene. Klar over det, men bruker som regel GreenManGaming til å kjøpe alle spill fra. Med deres priser og rabatter får man jo som oftest SeasonPass inkludert i en pris som er mindre enn hva spillet alene koster gjennom feks. lokale versjoner av Steam/Ubiplay. Derfor blir det nesten alltid til at jeg tar med Season Pass. Endret 3. desember 2014 av Vice Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Selv håper jeg de setter neste spill til ninjatiden i Japan. Ville vært rått. Det hadde vært tøft, men er neppe sannsynlig. De har jo sagt flere ganger at AC foregår i hovedsak i tidsepoker vi sjelden ser i spill, og det er jo en spill satt til ninjatiden allerede. Ser at det blir utviklet av Ubisoft Quebec. Kanskje lurt å ikke la et og samme utviklerteam lage ett spill i året. Funket bra med COD:AW, så kan jo hende dette fungerer også. Ser for meg at de har holdt på med dette spillet lenge før Unity kom ut. Så vidt jeg vet lagde de DLCen til AC3 og 4, men hvor stort studio trenger de til det? Jeg vil tippe de jobbet med Victory samtidig som de jobbet med den DLCen, og godt mulig også før det. At Unity var en katastrofe og Rogue allerede ser ut til å være glemt bekymrer meg heller ikke noe. Det var riktignok også fra Ubisoft, og Quebec-studioet var som vanlig involvert. Men de har vært involvert i AC helt siden Brotherhood, men nå er det første gang de får vise hva de kan i et "fullverdig" AC. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har ikke så store forhåpninger til Unity etter fjorårets "Black Flag" men har nå spillet liggende til jeg får tid. Black Flag skal være langt bedre enn Unity. Det hørtes ikke bra ut Vel vel, får jo gratis "The Crew" fra Ubisoft pga. av trøbbelet med Unity så selv om Unity skulle være helt bånn blir jeg sikkert fornøyd Får sikkert dagens pris for mest negative fyr på forumet, men håper du har testet The Crew beta før du velger det spillet. Jeg syns det fremstod som helt horribelt på PS4 i hvertfall. PC utgaven er nok ett bedre valg i tilfelle. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Testet the crew på både PS4 og PC. Og det skal jeg definitivt ikke ha! Med mindre noe drastisk har skjedd i utviklingen av spillet fra beta til ferdig produkt. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Skriver under på at The Crew ikke imponerte. Testet beta på PC og PS4. Kjørefølelsen var totalt fraværende og minnet mer om luftputebåt... Gikk lei etter en times kjøring begge ganger. Kan tenkes det blir bedre utover i spillet, men er skeptisk. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Vi har egen tråd for The Crew-syting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå