direkte Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg skal kjøpe nytt batteri til mobilen min. Ser det fins batterier flere steder å få kjøpt som står at passer til min mobil. Men er det viktig at alle numrene på batteriet må være likt som det som står på det jeg har nå? Som serial no, part no, model og rating? Eller kan jeg bare kjøpe et hvilket som helst batteri når det står at det passer til min mobil, selv om disse numrene er forskjellige fra det jeg har nå? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Vel, trur det eneste som er viktig er at den passer og at den kjører på samme volt som orginalen.Å være sikker på at det nye batteriet er verfisert og ikke noe billig mekk.Jeg har senere tenkt til å kjøpe et zerolemon batteri til min. Helt vilt forskjellige i størrelse men samme volt. Endret 3. desember 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Serie nr, part nr osv kan ofte variere, så ville ikke brydd meg for mye om det. Det finnes som regel bare gode batterier og dårlige batterier, de originale er som regel de beste, men mange uoriginale kan være like gode som de originale. Kjøper man fra en butikk/selger med grei omtale så få man som regel et greit batteri også. Hvilken telefon er det til? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Serie nr, part nr osv kan ofte variere, så ville ikke brydd meg for mye om det. Mildt sagt. Et serienummer/part nr. vil jo alltid variere. Det er jo hele poenget med et serienummer. ^^ Anbefaler å kjøpe lik kapasitet som det orignale. Finner du noe med høyere så er det: 1. Bullshit. 2. Et batteri som presses for langt, og dermed vil miste kapasiteten sin/bli ødelagt svært raskt. 3. Fysisk større og krever annet deksel. Spenning er åpenbart viktigst, men det skal godt gjøres å finne noen med annet spennignsnivå. Dog kan det være sikkerhetsmekanismer som gjør at den ikke vil lade osv.. hvis det er forskjellig kapasitans (etter hva jeg har hørt) for å unngå missmatch. Men hvis det står at det passer så gjør det som regel det, og da vil både spenning, "kapasitans-match", og rent fysisk passe overrens. SÅ ja, du kan i alle tilfelelr jeg har vært borti, kjøpe hvilket som helst som står at passer. Selv om du raskt kan ende opp med skjit. Så originalt er nok best. Har selv brukt uoriginal kinavare med litt variert hell. Endret 3. desember 2014 av Andrull 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå