Scorpio85 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 jeg har et problem med spill, det går liksom i sakte film.. Det lagger ikke, men menneskene beveger seg i slow motion. På filmsnutter mellom bretta så går lyden helt fint, men bildet henger etter, slik at lyden er ferdig lenge før bildet. jeg har prøvd alt mulig, men det hjelper ikke. jeg har oppgradert pc'en nylig, så jeg tror ikke det er noe feil ved hardware. Er det noen som kan hjelpe meg??? Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tjânare brutter! :nice: Hva med å øke virtuelt minne.Installere nyeste versjon av Directx 9. (host hark host host) Lenke til kommentar
Scorpio85 Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva med å øke virtuelt minne.Installere nyeste versjon av Directx 9. (host hark host host) Jada har gjort det da...... hjalp ikke en dritt Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 samme problem Sjekk denne.Da fikk jeg den til å fungere sånn rimelig greit. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Sikker på at du ikke spiller max payne? Sorry... Måtte bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå