Spillredaksjonen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Nye premier deles ut her dag.KONKURRANSE: Nå kan du åpne tredje luke i julekalenderen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Den musematta der vil jeg ha! Regner med det er en laser mus siden den har så høy DPI, jeg har ikke så alt for gode erfaringer med de, men musematta og tastaturet kunne jeg tenkt meg. Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 På spørsmål to stemmer ikke svarene i det hele tatt. Jeg vil ikke gå alt for mye i detaljer, men den Turtle Beach vi kjenner i dag er IKKE det samme som Voyetra, som de slo seg sammen med i '95. Voyetra passer med svarene som finnes her. Det skal også sies at Wikipedia siden til Turtle Beach også passer inn, så jeg kommer til å gå ut fra at det er denne dere har brukt som basis. 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Er tastaturet mekanisk? Fant ikke noe kjapp info om det ved å klikke seg inn på linken, ei heller inn på den eneste butikken som stod oppført. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Er scrollwheelet på den musen ratcheted? Lenke til kommentar
hår null Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 På spørsmål to stemmer ikke svarene i det hele tatt. Jeg vil ikke gå alt for mye i detaljer, men den Turtle Beach vi kjenner i dag er IKKE det samme som Voyetra, som de slo seg sammen med i '95. Voyetra passer med svarene som finnes her. Det skal også sies at Wikipedia siden til Turtle Beach også passer inn, så jeg kommer til å gå ut fra at det er denne dere har brukt som basis. Ja, ser ut som vi må gå for året selskapet "Voyetra" ble grunnlagt for å få "riktig" svar Årstallet Turtle Beach ble grunnlagt er ikke et alternativ her.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 På spørsmål to stemmer ikke svarene i det hele tatt. Det er ingenting feil med svaralternativene på spørsmål to. Turtle Beach ble grunnlagt i ett av de nevnte årene :-) Lenke til kommentar
lifeisgood Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ingen av årstallen stemmer med det turtle beach selv sier på sine egne sider. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Det er mange kilder som ikke er enige med det, TST, inkludert hjemmesida til Turtle Beach. Jeg ser hvilket alternativ dere vil frem til, men når tidslinja til hjemmesida til firmaet ikke er enige med deres alternativ så er det ikke rart folk blir forvirret Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg lenker til våre offisielle kilder i morgen. Uansett tror jeg dere fint klarer å resonnere dere frem til rett alternativ her :-) Lenke til kommentar
Lealoke Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Dette hadde blitt perfekt til pc-en jeg skal ha meg Lykke til alle sammen og gratulerer til vinneren Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Så, for ordens skyld: Riktig svar på gårsdagens luke var altså 1975. Våre kilder for dette er: http://corp.turtlebeach.com/about/company-timeline-in-depth https://www.facebook.com/turtlebeach/info http://en.wikipedia.org/wiki/Turtle_Beach_Systems Vi forstår at noen ble forvirret, men håper likevel at de samme skjønte at både 1970 og 1965 ikke var i nærheten av rett :-) 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg er konstant forvirret, men fikk nå hvertfall rett på det svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå