Ovidia2 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Fallen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg er ingen portrettfotograf, men forstår såpass at denne sjangeren er vanskelig å beherske. Dette har bl a med lyssetting, uttrykk, utstyr og mye mer å gjøre. Det er imidlertid ikke vanskelig å se at dette bildet er meget godt gjennomført. Objektoppstillingen og det gjennomført utsøkte lyset tiltaler mine amatørmessige øyne. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Er det reklame for underkjole som julegave denne gang, Tove? Med dine kvalitetsbilder som du gir oss et godt eksempel på her må det da være gode penger å tjene i reklamebransjen. Innvendingen måtte være at dine bilder kanskje viser for mye fotokvalitet. Skulle jeg komme med en tolkning her så måtte det være at dama har vært på julebord og sovna før hu fant fram til senga. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Vakkert lys, og bilde Kvalitet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Rett Roar,, dama skal ha vært på julebord var tanken.. eller en annen fest..eller bare ha druknet sine sorger..bra at det er rom for flere tolkninger... Veldig hyggelig at dere delte deres tanker om bildet med meg. Satte stor pris på de hyggelige ordene fra dere. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Dagens bilde: Et flott og stemningsfullt bilde som tatt ut av en gammel film noir. Veldig god bruk av rekvisitter og sceneelementer som med sine mørke farger fremhever modellen og den hvite nattkjolen. Modellen er pent lyssatt, samtidig som mange elementer i bildet som er delvis skjult av skyggene. Dette sammen med rekvisitter, kostyme og modellens positur skaper en mystisk, og dramatisk stemning som får oss til å tenke på god gammeldags krim. Forbedringsforslag: Bildet er veldig undereksponert, og det er mye å hente på å justere det litt opp, særlig hvitnivået. Da beholder bildet low-key uttrykket, samtidig som de elementene i bildet som skal ha fokus fremheves tydeligere. Gi oss gjerne dine tanker om dette, Tove :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Gratulerer med dagens bilde ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Dagens bilde: Et flott og stemningsfullt bilde som tatt ut av en gammel film noir. Veldig god bruk av rekvisitter og sceneelementer som med sine mørke farger fremhever modellen og den hvite nattkjolen. Modellen er pent lyssatt, samtidig som mange elementer i bildet som er delvis skjult av skyggene. Dette sammen med rekvisitter, kostyme og modellens positur skaper en mystisk, og dramatisk stemning som får oss til å tenke på god gammeldags krim. Forbedringsforslag: Bildet er veldig undereksponert, og det er mye å hente på å justere det litt opp, særlig hvitnivået. Da beholder bildet low-key uttrykket, samtidig som de elementene i bildet som skal ha fokus fremheves tydeligere. Gi oss gjerne dine tanker om dette, Tove :-) Å tusen takk så hyggelig at dette ble dagens bilde. Jo det dere skrive stemmer synes jeg.. jeg har dempet mye av lyset i PS for å få denne mystiske stemningen eftersom bakgrunnen egentlig er lys..ville jeg skape et mer malerisk og mystisk uttrykk der detaljene forsvinner liltt så man får lete etter dem. Ettersom jeg tok fler foskjelleige settinger med samme bakgrunn valgte jeg å lage dette mørkt så det blir litt variasjon på samme utgangspunkt. Det er mulig det kunne vært en tanke lysere men ikke mye etter hva jeg var ute etter.. ellers blir det et helt annet bilde. MVH Tove Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Gratulerer så mye, Tove. Bra jobba! 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Gratulerer så mye, Tove. Bra jobba! Hjertelig takk for fine ord fra deg Jan Egil!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei, TCL Photography. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Tusen takk Albert! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg