MotoG Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Matsøk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Fin spettmeis i rett positur; med hodet nedover.... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei, MotoG. Fremragende bilde av spettmeis, - typisk positur, perfekt eksponering, skarphet / skarphetsdybde-område, naturlige farger, utmerket lys (se på pupillen !) og en "himmelsk" bakgrunn ! Stort bedre enn dette skal godt gjøres, Melvin Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Henger meg på, forstår at jeg har mye å lære når det gjelder fuglebilder. Kjempefint foto. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Enten litt mer oppe eller rett og slett et kutt for å unngå linje direkte ut i krysset oppe blir min innvending her. Ellers er det jo diagonalen som går mellom kortside og langside som skaper best spenning i bildet. Det kunne du få her ved å legge til litt oppe så greina går rent ut på venstre langside med litt luft fram til hjørnet - og deretter kutte nede så den går rent ut på nedre kortside med lit luft fram til hjørnet. Eller sitter jo lys, farger og skarphet som henter fram godt med detaljer helt perfekt. Nevner også at du jo er en av de som har forstått at signaturen ikke skal slåss med bildet om mest oppmerksomhet. Diskre og fint i liten størrelse uten å beskytte noe da en tjueradd jo bare kan kutte litt i bånn for å fjerne den. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Kæmpeflott bilde av spettmeis Melvin Hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Veldig bra artsbilde, dette! Flott komp, godt eksponert! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Fin spettmeis i rett positur; med hodet nedover.... Tusen takk Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Hei, MotoG. Fremragende bilde av spettmeis, - typisk positur, perfekt eksponering, skarphet / skarphetsdybde-område, naturlige farger, utmerket lys (se på pupillen !) og en "himmelsk" bakgrunn ! Stort bedre enn dette skal godt gjøres, Melvin Vennlig hilsen Albert. Veldig koselig kommentar, takker så mye Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Henger meg på, forstår at jeg har mye å lære når det gjelder fuglebilder. Kjempefint foto. Mvh Ragnar Mye feiling og læring trengs for å få til et brukbart bilde. Tusen takk for at du likte dette. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Enten litt mer oppe eller rett og slett et kutt for å unngå linje direkte ut i krysset oppe blir min innvending her. Ellers er det jo diagonalen som går mellom kortside og langside som skaper best spenning i bildet. Det kunne du få her ved å legge til litt oppe så greina går rent ut på venstre langside med litt luft fram til hjørnet - og deretter kutte nede så den går rent ut på nedre kortside med lit luft fram til hjørnet. Eller sitter jo lys, farger og skarphet som henter fram godt med detaljer helt perfekt. Nevner også at du jo er en av de som har forstått at signaturen ikke skal slåss med bildet om mest oppmerksomhet. Diskre og fint i liten størrelse uten å beskytte noe da en tjueradd jo bare kan kutte litt i bånn for å fjerne den. Roar Jeg vet Trodde du ikke hadde fått med deg dette bildet mitt, derfor tok jeg sjansen på en slik komposisjon. Men du har helt rett, hadde nok passet bedre med den diagonalen du nevner. Ellers takk for en flott og opplysende kommentar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Kæmpeflott bilde av spettmeis Melvin Hilsen Leif Tusen takk, Nikon man. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Veldig bra artsbilde, dette! Flott komp, godt eksponert! Tusen takk, Svein Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Flott av den spettmeisen. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Flott av den spettmeisen. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg