ruben60 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Har fått en WV Beetle 2014 integrert bilradio som skal kunne brukes til handsfree. Kona får koblet seg til bilradioen med sin gamle Sony Ericsson telefon. Jeg får ikke napp med min Nokia Lumia 800. Forslag? Fremgangsmåte så lang for meg: Slår på tenningen på bilen Slår på radioen Slår på bluetooth på Lumia 800 Venter,- ingen respons på telefon eller skjermen på radioen... venter.... venter ... ... Endret 2. desember 2014 av ruben60 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har ikke denne radioen selv, men må du ikke sette radioen i pairing mode, og så søke den opp fra mobilen? Ev motsatt? Tror ikke det hjelper å sitte og vente... Lenke til kommentar
ruben60 Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Fant litt tilfeldig en knapp i taket(!) ved speilet som løste problemet. Det var mørkt i bilen så jeg vet ikke helt hvilken av de to aktuelle jeg trykket på. I alle fall fikk mobilen napp i VW PHONE bluetoothsender. Etter kort tid var også alle kontaktene mine lastet over til bilen! Kjempefornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå