Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Utsikt.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Artig bilde, men hvor er han med sultent blikk som ser inn i kjöleskapet.....? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Så fint du har ryddet:-) Kunne kanskje ha hengt filla litt finere på komfyren...... Artig:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Artig bilde, men hvor er han med sultent blikk som ser inn i kjöleskapet.....? Hei Rolf Magne ! Takker for hyggelig , positiv og artig kommentar. Han skulle vel egentlig vært inne i kjøleskapet slik bildet fremstår, men han får vel aldri plass der. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Så fint du har ryddet:-) Kunne kanskje ha hengt filla litt finere på komfyren...... Artig:-) Hei Pentaxen ! Takker for hyggelig og artig kommentar. Fremdeles litt ryddig , men det er før julekaoset begynner. Apropos kjøkkenfillen , kanskje jeg må ta et nytt bilde. Kunne jo ha redigert den bort hvis jeg hadde hatt muligheten. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Så fint du har ryddet:-) Kunne kanskje ha hengt filla litt finere på komfyren...... Artig:-) Hei Pentaxen !Takker for hyggelig og artig kommentar. Fremdeles litt ryddig , men det er før julekaoset begynner. Apropos kjøkkenfillen , kanskje jeg må ta et nytt bilde. Kunne jo ha redigert den bort hvis jeg hadde hatt muligheten. Vennlig hilsen Alec DET skulle tatt seg ut om vi kunne redigere vekk rotet..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Så fint du har ryddet:-) Kunne kanskje ha hengt filla litt finere på komfyren...... Artig:-) Hei Pentaxen !Takker for hyggelig og artig kommentar. Fremdeles litt ryddig , men det er før julekaoset begynner. Apropos kjøkkenfillen , kanskje jeg må ta et nytt bilde. Kunne jo ha redigert den bort hvis jeg hadde hatt muligheten. Vennlig hilsen Alec DET skulle tatt seg ut om vi kunne redigere vekk rotet..... Enig , filla bør kunne få henge på snei , det virker litt mer naturlig. Litt rot må vi kunne tåle. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei, Alec. Kjøkkenbilder er alltid spennende, og du har valgt en original og morsom "vri" nå det gjelder kameraplassering. Teknisk sett er bildet godt, og du skal ha ekstra ros for et så ryddig kjøkken ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei, Alec. Kjøkkenbilder er alltid spennende, og du har valgt en original og morsom "vri" nå det gjelder kameraplassering. Teknisk sett er bildet godt, og du skal ha ekstra ros for et så ryddig kjøkken ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Ideen til bildet har jeg fått av en i et annet forum , Community.Sony.no . Med søkerbildet på mobiltlf. og en del styringsmulgheter fra denne er det lettere å ta interiørbilder f.eks. Da kan kameraet plasseres inn i et hjørne og likevel ser jeg hva som kommer med på bildet , og kan gjøre de nødvendige justeringer . Kan alt etter innstillinger velge fokuspunkt , justere hvitbalanse ,ISO , lukkertid , blender osv. Kan også overføre bildet til mobitlf. i valgfri kvalitet slik at jeg har bildet der og i kameraet . Denne overføringen skjer straks etter at bildet er tatt. Har en ide om å få tatt bilder av fuglene ved fuglebadet med denne teknikken. Takker for rosen om ryddigheten , jeg har kontroll fremdeles. Men nærmere jul tror jeg ikke at det blir tatt noen 2nd edition av bildet. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg