idable Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Hei!Jeg leter etter navnet på en barne-TV serie som mest sannsynlig gikk på 90-tallet på NRK. Det enste jeg husker fra serien er at det utspilte seg i et nokså skjevt hus på en egen planet. Vi møter det jeg mener var en mannlig programleder som pratet norsk, om det var dubbet eller ei er jeg ikke sikker på. Han satt som regel å snakket i døråpningen i huset om jeg husker korrekt. I tillegg til dette treffer vi noen dyr/skapninger med skilt med tall på som teller ned fra 20/10. Er det noen som kjenner seg igjen i disse usselige beskrivelsene av tv-programmet? Jeg husker jeg var så glad i det som barn, men klarer virkelig ikke ta igjen navnet. Edit: skrivefeil Endret 2. desember 2014 av idable Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Ja, denne var magisk! Hadde vært flott om noen kom med navnet, for jeg husker det heller ikke.... Lenke til kommentar
idable Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Ja, denne var magisk! Hadde vært flott om noen kom med navnet, for jeg husker det heller ikke.... Bra jeg ikke er alene! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Ta en titt her. En egen tråd for dette, nemlig. Lenke til kommentar
idable Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 "Nå er det nå"? Det stemmer! Åh, tusen takk! Lenke til kommentar
idable Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Ta en titt her. En egen tråd for dette, nemlig. Det var jeg ikke klar over, men svaret er heldigvis funnet. Morsomt å sjekke ut den tråden likevel, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå