Lami Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hei, Noen som har erfaringer med pulsklokken Polar FT4? Er dette en grei pulsklokke for bruke til styrketrening? Takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar
NorwegianRunner Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Hei!Har erfart at FT-klokkene har litt trøbbel med signal fra brystbrikka til klokka. Signalet har veldig lett for å falle ut. Fikk du kjøpt deg klokke? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Takk for svar Det var FT4 jeg ønsket meg til jul, men fikk en bedre modell, nemlig FT7. Denne er jeg så langt storfornøyd med Lenke til kommentar
NorwegianRunner Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Godt å høre. Signalet faller ikke ut i løpet av økten? 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Nei har aldri opplevd det når jeg har hatt klokken på armen Lenke til kommentar
aQlol Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 FT7 klokken var nok det beste du kunne fått til ditt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå