allak Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hei, Har et logitech c930e. Noen som vet om et software som gjør at jeg kan "forhåndsvise" kamerabilde før publisering? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Et hvilket som helst bildevisningsprogram (image browser/viewer) kan benyttes. Lenke til kommentar
allak Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Hei, og takk for svar! Tror ikke helt jeg skjønner.. kan jeg for eksempel bruke «windows fotovisning» eller «faststone image viewer»? Mulig jeg var uklar, det er videostrømmen og ikke et jpeg bilde jeg mente.... Endret 3. desember 2014 av Nikon D600 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Det beste er etter min mening å benytte programvaren som medfølger webcammen til å "knipse bilde med", for deretter å publisere. Da kan du egentlig knipse et ubegrenset antall bilder for å så publisere de du ønsker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå