Tekky Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Har kjøpt mitt andre msi gtx 970 gaming kort. Etter det startet helvete... Maskinen klikker helt random. Har prøvd flere drivere, oppdatert vga firmware. Og tatt ut det første kortet mitt (som har funket helt perfekt) nå sitter jeg her å river meg i håret å vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen som kan hjelpe. Bruker driver 344.75 nå. Men der blåe kommer sporadisk...Virker som det er noe galt med mitt sist kjøpte kort.. Siden det samme skjer når jeg bare bruker det.Gigabyte ga-x79i7 4820k @ 4.4Rm 850 psuGodt kjølt kabinett Endret 3. desember 2014 av Tekky Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Dvs samme når du kun bruker det nye kortet også? Isåfall er det rma eller dvs DOA. Det er doa bare i 14 dager så rma det kjapt isåfall. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Enig med War her. Om kortet ikke oppfører seg skikkelig alene så er det rett i retur. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Det er DOA, så RMA det kjapt!!!! Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Takk for svarene. Prøver nå det første alene. Kjører tilogmed på 1500 mHz, uten problem. Så skal dra å levere det andre tilbake, bare synd at digitalimpuls er tom på lageret...Så må vel smøre meg med tålmodighet. Endret 3. desember 2014 av Tekky Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Se om du får igjen pengane å så kjøpe du bare fra en annen butikk som har rask levering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå