Gå til innhold

Geneva XXL - erfaring / vurdering?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe geneva model xxl, da jeg ønsker et brukervennlig anlegg med god lyd, samtidig som jeg skal ha det til tv-benk.

Jeg var på soundgarden og hørte på dette anlegget her om dagen, og syntes ikke lyden var enormt bra. Bassen var svært dominerende på høyt volum og den var ikke enorm klar imine ører.

Noen her som har erfaringer/meninger om dette anlegget og om det er verdt pengene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lydkvaliteten er ikke verdt 25k, men den har et elegant design og et populært merke. Du kunne ha skaffet deg et TV-bord fra Ikea og fått et mye bedre stereoanlegg for den prisen hvis lyden er viktigst. Spørsmålet her er om designet og merket er verdt det eller ikke. Det er en subjektiv avgjørelse du får ta.

Lenke til kommentar

Hvis du er nevenyttig kan du alltids lage selv også. Det finnes mange kloke hoder her, på avforum.no og hifisentralen.no som kan hjelpe deg. Evt. så kan du ty til en møbelsnekker til å lage selve benken, og så kan du finne komponenter og montere det.

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Ville nok heller gått for et par bokhyllehøyttalere evt. på stativ sammen med en egnet forsterker. Genevaen er ikke verdt 25k lydmessig. Du betaler for design. Om du har mulighet til å justere bass og diskant i TV eller reciever kan du jo selv regulere ned bassen og regulere opp diskanten hvis det er andre som vil ha den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...