abene Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 TDK med ny 8x DVD-brenner TDK lanserer nå en 8x multiformat DVD-brenner, Indi DVD, med lesehastigheter på 40x for CD-ROM og 12x for DVD-ROM. Les artikkelen her Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Stillegående? Personlig synes jeg ikke 45 dB er så stille.. Noen som vet hvilket forhold dB er målt opp mot? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 45 dB er vel stille for en DVD/CD-stasjon/brenner, men selvsagt er det jo ikke stille i forhold til resten av maskinen. Har selv en CD-brenner som gir fra seg 44dB, den er iallfall stille i forhold til DVD-stasjonen min. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Stillegående? Personlig synes jeg ikke 45 dB er så stille.. Noen som vet hvilket forhold dB er målt opp mot? Er vel når CD'en spinner for fullt dette? Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Stillegående? Personlig synes jeg ikke 45 dB er så stille.. Noen som vet hvilket forhold dB er målt opp mot? Er vel når CD'en spinner for fullt dette? Mulig den bråker mye, men det har da vel ikke så mye å si. Den leser jo ikke konstant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå