Tjohei Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg er ikke spesielt inni multifunksjon, så jeg trenger ingen supermaskin. Hvis jeg skulle prioritere noe, så må det være hastighet på ren svart/hvitt kopiering, lavt blekkforbruk (separat svart- og fargepatron) og et ok grensesnitt til scanning. Noen tips? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Lexmark X5150 skal være grei - dersom du ikke skriver ut MYE - da blir den fort dyrere i drift totalt enn lignende fra HP. For vanlig hjemmebruk er den derimot grei nok. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Takker for svar. Nå har jeg kikka litt rundt, og vurderer følgende: Epson Stylus CX3200 HP PSC 2110 Lexmark X5150 Dessuten synes jeg HP PSC 1350 virka ganske smart, for den kunne ta såpass liten plass, men den var litt dyrere enn de andre. Epsonen har kantfri utskrift i A4, men mindre oppløsning på scanner. Hp'en har USB 2.0 og bedre oppløsning på svart/hvitt utskrifter (det er det jeg kommer til å bruke mest). Lexmark'en har best scanner oppløsning og USB 2.0. Hvilken burde jeg velge? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva med hp 1210 som de hadde(har?) på tilbud på elkjøp til 990? jeg kjøpte i hvertfall den, synes den er helt grei med tanke på pris, blekk refill er også veldig rimelig, kun 85 for sort og 120 eller noe for farge. synes både scanner og printer delen er av bra kvalitet, men jeg er kanskje heller ikke verdens mest kresne bruker når det kommer til slikt. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Takk for tips! Den er definitivt med i vurderinga, pga. prisen. Lenke til kommentar
Zoidberg Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Anbefaler epson stylus cx3200 Billig og god skriver Går du til blekkskriveren.no får du superbillige patroner som funker bra http://blekkskriveren.no/Epson/epson40_41/epson40_41.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå