Flakkmeister Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg hørte noe om dette tidligere i år, men så har det vært stille. Var visst EU som ville ha vekk roamingkostnader.Noen som er mer oppdatert på dette? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Tror det allerede gjelder, innen EU så skal du få samme pris som i Norge. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Virker ikke slik på mobilregninga mi ihvertfall. Jeg jobber mye i utlandet. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Roamingprisene ble satt ned i sommer. Det er vel et forslag i EU om å fjerne fra desember 2014: http://www.version2.dk/artikel/saadan-kom-eu-forbuddet-mod-roaming-priser-igennem-56534 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Virker ikke slik på mobilregninga mi ihvertfall. Jeg jobber mye i utlandet. Prisen blir vel den samme som å bruke et kontantkort, så hvis du bruker mobilen mye så kan det bli dyrt. Hvis du har vært på båt hvor det ikke er kontakt med land feks danskebåten så gjelder ikke EU reglene lenger. Endret 2. desember 2014 av bigggan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå