DududaTheBigBang Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Heisann, Har et lite dilemma og uansett hvor mye jeg leter i forskjellige reviews så finner jeg ikke et konkret svar. Mitt dilemma er: Jeg har 3x 27" Samsung 60hz skjermer som ble kjøpt for kanskje 2-3 år siden. Jeg har spilt hittil på en pc jeg betalte mye for 3-4 år siden. Nå føler jeg at jeg vil oppgradere og har egentlig funnet alt jeg vil ha untatt GPU. Her sliter jeg litt. Da jeg tenker å bruke mine 3 skjermer til multimonitor setup så lurer jeg på hva jeg bør gjøre. Hittil så har jeg brukt gtx 580 i SLI og det har funket fint, men nå merker jeg at fps begynner å gå lavere. Har egentlig lyst på å prøve å kjøre et singel 970, men jeg tviler på at det er sterkt nok til å drive 3 skjermer. Oppløsning vi snakker om er 1080p og budsjettet til GPU er 5-6 tusen. Jeg tipper at det beste er crossfire/sli , men hvilke kort ? Vurderer også å handle brukt! Råd tas imot! Takk på forhånd for svar. Endret 2. desember 2014 av DududaTheBigBang Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 To stk 970 får du jo for rundt 6000kr å de burde klare å dra 3 skjermer rimelig bra. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 To stk 970 får du jo for rundt 6000kr å de burde klare å dra 3 skjermer rimelig bra. Overklokke 2 stk gtx 970 er det beste for 6000kr Det er faktisk den beste løsningen punktum! Lenke til kommentar
RazorEdge Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg kjører ett 970 på 3 24" i 1080p men merker at det blir for lite på de siste titlene, men 2 gtx970 i SLI bør være nok til å drive ditt oppsett Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Kjører 3x Dell U2412M på SLI (2x GTX 970). Kan trygt anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå