Øystein.F. Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Neste veke kan du ta på deg rolla som ein mektig magikar.XCOM-skaparens nye spel sniklanserast Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 hmm synes jeg har sett denne grafikk stilen før. å ja seff det er den absolutt alle bruker om dagen. 1 Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 X-COM med bindestrek. Det er bare Firaxis som har skrivd det uten. Det er en bagatell, men det gjorde at jeg klikka her fordi jeg trodde artikkelen gjaldt Jake Solomon. Ikke for å være stygg mot Gollop, jeg var en stor fan av Apocalypse når det kom ut, men jeg er drit lei av nostalgia åte på Kickstarter. Trenger nok mer enn løfter for å bli interessert i hva gammern holder på med her. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Heftig musikk med helt nydelig artwork i starten av klippet. Så kom gameplay, et sukk etterfulgt av stengt fane. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 har vært spent på hva dems neste spill kunne være helt til nå når jeg leste ordet "Magiker". det er den type tingen jeg liker minst i spill, hvertfall hvis det er et hovedfokus. Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Heftig musikk med helt nydelig artwork i starten av klippet. Så kom gameplay, et sukk etterfulgt av stengt fane. Syns gameplayet så kult ut, men er vel smak og behag. Elsker taktiske turbaserte spill. Endret 3. desember 2014 av Galen Absalom Lenke til kommentar
dfens Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Liker denne typen spill veldig god, men venter heller på Heroes VII. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå