rolfmm Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Speilbilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Artig speilbilde hvor det nesten ikke er mulig å skille speil og strå. Ville nok klonet bort stråene i forgrunnen som forstyrrer helheten. Men alt i alt veldig bra. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Hei Ragnar! Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding Jeg har klonet bort stråene i forgrunnen og bildet ble absolutt bedre! Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Her hersker det kontemplative. Jeg hadde akkurat tenkt å poste kommentaren, da jeg så at Ragnar hadde "tatt seg av" stråene. Visket ut, og nøyer meg med karakteren "Poetisk vakkert" for 2`ern. -bjarte. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei, Rolf Magne. Jeg har sterk beundring for fotografer med evne til å "se" fotomotiver på denne måten, og dette bildet er praktfullt, - både på grunn av speilingen av stråene, men også fordi himmel og skyer danner et fint "bakteppe" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Hei Bjarte og Albert!Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på bildet mitt Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Da jeg studerte V1 her tenkte også jeg vekk med alt forstyrrende nede. Jeg ville også ha tatt med de som stikker inn fra høyrekanten som lett trekker til seg litt mye ufortjent oppmerksomhet samt litt smågrums oppe i høyre hjørnet. Da ville du fått en mer renere diagonalfølelse fra øvre høyre mot nedre venstre. Dette er et bilde som kan speilvendes i alle retninger og likevel funke. Jeg ville muligens speilvendt horisontalt slik at man hadde fått følelse av å lese bildet fra venstre mot høyre som jo også er vår leseretning i aviser og bøker. Roar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Hei Roar! Takk for konstruktiv tilbakemelding. Kanskje jeg kloner litt til og lager en v3. Kloning er ikke min sterkeste side så kanskje jeg har godt av litt trening..... Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Hei Roar! Jeg gjorde noen endringer, men etter så lang tid regner jeg med att noen kommenterer dette! Jeg er likevel interessert i din vurdering på v3. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 V3 ble renere og jeg ser du har speilvendt det horisontalt. Når jeg følger utviklingen fra V1 og videre så synes jeg du har kommet i mål. Men det viktige er ikke hva jeg synes, men hva du selv synes - om du føler at dette er et bedre resultat enn hva du startet med. Uansett så kan du tydeligvis klone. Jeg bommer stadig på riktig hårdhet/mjukhet når jeg skal klone på vann slik som her. Roar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Hei Roar!Takk for feedback. Jeg er selv veldig fornöyd med v3, men etter å ha speilvendt bildet kjente jeg det liksom ikke igjen. Det kommer naturligvis av att jeg ar sett så mange ganger "den riktige veien" att det föles feil å se det speilvendt. Jeg tror nok "mitt bilde" må väre v3 uten å speilvende det.Det er moro å kunne utvikle et bilde ved hjelp av et trenet öye. Takk for att du tar deg tid til å veilede oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg