RBW Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Vi har testet fire vanlige nettlesere og én som skiller seg litt ut.GUIDE: Nettleserguiden – desember (Ekstra) Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Den som graver løken sin for langt ned i den sorte jord, treffer på satan som der nede bor. 5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Har prøvd IE, Chrome og Firefox. Firefox er min klare favoritt fremdeles, Chrome spiser opp alt av RAM jeg har på laptopen visst jeg har flere faner oppe, så den brukes kun en sjelden gang til nettbank, siden Firefox ikke liker Java lengere. Når bankene får på plass en ny løsning uten Java så blir nok Chrome slettet fra begge mine maskiner. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Safari? Har ikke lest artikkelen, men hvis denne er utført på Windows så ser jeg ikke poenget i å ta med Safari siden den ikke har blitt oppdatert på over 6 år. 6 Lenke til kommentar
Goomba Stomper Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Den som graver løken sin for langt ned i den sorte jord, treffer på satan som der nede bor. Men når du sier løken, mener du Tor? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Merkelig at dere ikke teste Firefox 34 da den oppdateringen kom ut i 1. desember. Lenke til kommentar
J0llen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har prøvd IE, Chrome og Firefox. Firefox er min klare favoritt fremdeles, Chrome spiser opp alt av RAM jeg har på laptopen visst jeg har flere faner oppe, så den brukes kun en sjelden gang til nettbank, siden Firefox ikke liker Java lengere. Når bankene får på plass en ny løsning uten Java så blir nok Chrome slettet fra begge mine maskiner. Hva er galt med java i firefox? Fungerer finfint her. Dessuten har flere av de største bankene allerede innført javafri innlogging. Lenke til kommentar
tct93 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Problemet i firefox oppstår etter min erfaring, når man bruker java 8. Lenke til kommentar
S A K G Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Safari? Har ikke lest artikkelen, men hvis denne er utført på Windows så ser jeg ikke poenget i å ta med Safari siden den ikke har blitt oppdatert på over 6 år. Windows som kom og Windows som gikk, lite visste jeg at dette var livet... Lenke til kommentar
J0llen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Problemet i firefox oppstår etter min erfaring, når man bruker java 8. Java.com sier jo at den anbefalte versjonen er 7.71 (i firefox) Noen spesiell grunn til at du har installert java 8+? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Hvis Microsoft gidder så er nok også dei fult kapabel til å lage et testprogram sånn at deres egen Eksplorer vinner. Endret 5. desember 2014 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå