Mala Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hmm, greier jo fint å gå uten telefonen altså. Men hvor omfattende var det på din telefon? Og gikk du via Apple eller lot du eplehuset ordne prosessen? Lenke til kommentar
brk Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Har nok dette problemet jeg. Oppdaget det for et par dager siden. Har hatt på bekyttelse fra dag 1 og ikke mistet det i gulvet annet enn fra sofaen ned på et gulv med vegg til vegg teppe. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Hverken kommunikasjonssjefen eller servicesjefen i Eplehuset hadde hørt om denne feilen før... De sier vel det de er betalt for å si. De kjenner vel like godt til problemet som de kjenner navnet på mora si, tenker jeg. Hvor vanlig er det at man reklamerer, og blir møtt med: "Ja, da, vi kjenner godt til feilen!" Det vanlige er vel at: "Du er den første som reklamerer på produktet". Svaret mitt er da: "Det er likegyldig for meg hvilket nummer jeg er i rekka av folk som reklamerer". Ofte har jeg i forkant søkt på nettet, og funnet fram til andre som har hatt samme problem. Dermed står man litt sterkere, dersom butikken skulle finn på å gjøre seg vanskelige. Uansett, når jeg reklamerer, er det en grunn til det. Lenke til kommentar
TKool Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg hadde samme feilen. Var i kontakt med apple og sendte telefonen inn og fikk ny på garanti. Nå har det imidlertidig skjedd igjen, så jeg skal gjøre det samme. Send inn og la dem ordne opp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Leverte inn min hos Telenor butikken her i området, fikk ikke ny enhet men de flyttet på plass igjen frontkameraet. Så får vi se hvor lenge det holder seg på plass nå Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg har hatt samme problem. Leverte inn på Eplehuset, som sendte den videre til verksted. Verkstedet har meldt at jeg får ny telefon. Håper inderlig at det ikke blir samme feilen igjen etter et par måneder. Uansett,bra ordnet opp i av Eplehuset Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Så veien er å gå via Eplehuset om man ønsker ny enhet virker det som Lenke til kommentar
TKool Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Hvis du har kjøpt vis apple store så ring til kundeservice. De gir deg instruksjoner om hvordan du sender det inn. Selv fikk jeg ikke splitter ny telefon, men en reklamasjonstelefon som var tilnærmet lik ny. Som sagt skjedde det samme med denne og sender også denne inn. Lenke til kommentar
Undrende Ugle Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 I dag la eg merke til at dette også har skjedd med min telefon (over natten?). Min er kjøpt hos Supersmart, som nå er konkurs, så dette kan jo bli interessant. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Leverte inn min hos Telenor butikken her i området, fikk ikke ny enhet men de flyttet på plass igjen frontkameraet. Så får vi se hvor lenge det holder seg på plass nå Det er jo bare bullshit, ingen har sertifisert reprasjoner på iPhone.. De sendes til California for demontering og bruk i såkalt nye "Preowned" telefoner, og ikke minst nye bytte enheter. Det er INGEN som repparere iphone på garanti eller reklamasjon.. det er bare bytteenheter, med unntak på iPhone 4 hvor man kan få skiftet batteri.. Om den lokale butikken har fikset på kameraet ditt er garantien på din iPhone ugyldig.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Nei. De sendes til Nederland Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Leverte inn min hos Telenor butikken her i området, fikk ikke ny enhet men de flyttet på plass igjen frontkameraet. Så får vi se hvor lenge det holder seg på plass nå Det er jo bare bullshit, ingen har sertifisert reprasjoner på iPhone.. De sendes til California for demontering og bruk i såkalt nye "Preowned" telefoner, og ikke minst nye bytte enheter. Det er INGEN som repparere iphone på garanti eller reklamasjon.. det er bare bytteenheter, med unntak på iPhone 4 hvor man kan få skiftet batteri.. Om den lokale butikken har fikset på kameraet ditt er garantien på din iPhone ugyldig.. Den ble sendt til Mcare servicesenter som tar seg av slikt for Telenor/Djuice. Du er aldri garantert "ny" swap enhet enten du sender via Eplehuset eller andre heller forsåvidt. Endret 24. august 2015 av Mala Lenke til kommentar
Dreambox1 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Jeg har feilen med at det synes veldig godt på mitt kamera før at det har flytta på seg men merker ingenting skal jeg klage på det til Apple ? Klag på Samsung i stedet Be dem å bytte det til S6 Edge Plus Lenke til kommentar
Pavel Alan Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Må sjekke alle de som har iPhone 6 i klassen min! Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Leverte inn min hos Telenor butikken her i området, fikk ikke ny enhet men de flyttet på plass igjen frontkameraet. Så får vi se hvor lenge det holder seg på plass nå Det er jo bare bullshit, ingen har sertifisert reprasjoner på iPhone.. De sendes til California for demontering og bruk i såkalt nye "Preowned" telefoner, og ikke minst nye bytte enheter. Det er INGEN som repparere iphone på garanti eller reklamasjon.. det er bare bytteenheter, med unntak på iPhone 4 hvor man kan få skiftet batteri.. Om den lokale butikken har fikset på kameraet ditt er garantien på din iPhone ugyldig.. Den ble sendt til Mcare servicesenter som tar seg av slikt for Telenor/Djuice. Du er aldri garantert "ny" swap enhet enten du sender via Eplehuset eller andre heller forsåvidt. Nå har jeg jobbet bare ett år med serviceverkstedet her, vi vidresender de som regel til Deltaservice(Mobylife) men de som er uten operatørlås evnt er med Telenor sender vi til Mcare.. Vi sender i som regel inn mellom 3-5 iPhone hver dag, og jeg har aldri hørt om reprasjon.. Hver eneste gang er det snakk om en swapenhet.. Etter min kjennskap er det ingen som er autorisert til å reparere iPhone, iPad, iPod her til lands.. Det er utelukkende bare swapenheter.. Eneste jeg kan tenke meg er at dette er en såkalt godkjent spesialsak som Apple evnt har sendt ut noen instrukser om å rette om det er svært utbredt og krever veldig liten og enkel prosedyre.. Så du kan nok ha korrekt, men dette er svært uvanlig for garanti "reprasjoner"... Endret 25. august 2015 av Krozmar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Nå har I hvertfall status endret seg til "Service med id xxxxx har endret status til "Venter på erstatningsenhet/iOS-deler" Så får vi se EDIT: Sekundet etter at jeg postet innlegget dukket det opp en mal som bekrefter en ny swap enhet! Endret 26. august 2015 av Mala Lenke til kommentar
mollymolly Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Apple anser ikke disse sakene som en feil på produktet. De mener at denne skjevheten i displayet like gjerne kan komme av at man har skjøvet litt på skjermen ved et uhell, enten ved at telefonen er mistet eller på annen måte utsatt for en sideveis belastning. Uansett får ikke vi som verksted noe økonomisk dekning fra produsenten for å behandle disse sakene og det betyr at vi egentlig skal returnere disse telefonene uten reparasjon. Vi går litt lenger og re-monterer skjermen da vi ser at dette lø Pris 350 kr Pris inkl. mva. I ovenstående pris er eventuelt forskudd fratrukket Eventuell returfrakt kommer i tillegg Dette var beskjeden jeg fikk... Flott av MCARE akkurat det jeg trengte Og herlig Siba for den flotte kranglen vi kommer til å få... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Eplehuset er nok veien å gå, selv om du må betale 99,- dersom telefonen ikke er kjøpt der. Men flott og effektiv service og en ny swap enhet er da virkelig verdt det i mitt hode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg