Niklasp Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hundrevis av brukere varsler om forskjøvet frontkamera.Ser iPhone 6-kameraet ditt ut som dette? Lenke til kommentar
steffebp Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg har feilen med at det synes veldig godt på mitt kamera før at det har flytta på seg men merker ingenting skal jeg klage på det til Apple ? Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg har feilen med at det synes veldig godt på mitt kamera før at det har flytta på seg men merker ingenting skal jeg klage på det til Apple ? Eplehuset hadde aldri hørt om problemet før, så de kunne ikke svare på om feilen er berørt av garantien eller ei. Vi har imidlertid tatt kontakt med Apple for å finne ut av berørte brukere kan gjøre. Stay tuned! - Niklas 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg har feilen med at det synes veldig godt på mitt kamera før at det har flytta på seg men merker ingenting skal jeg klage på det til Apple ? Eplehuset hadde aldri hørt om problemet før, så de kunne ikke svare på om feilen er berørt av garantien eller ei. Vi har imidlertid tatt kontakt med Apple for å finne ut av berørte brukere kan gjøre. Stay tuned! - Niklas Ja Apple pleier å være raske med å svare på henvendelser som dette! /s 5 Lenke til kommentar
joaves Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 agh, dette irriterer meg grenseløst, men trodde det kun var meg! Ser ut som jeg har fått en hjemmereparert iPhone. Bestilte min enhet på apple.no. 1 Lenke til kommentar
selx Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Faktisk så er frontkameraet på min Nexus 5 også forsøvet seg. Men tror den alltid har vært sånn. Men er jo ikke noe man merker før man stirrer på kameraet da Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Min er og slik Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 " for å avgjøre om dette er en mangel" Ja, det er Apple i kjent driv. At noen kjøper produkter med halvspist eple på er meg en gåte.. 1 Lenke til kommentar
13maeng Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Iphonen min er også Akuratt lik, la merke til det 2 uker etter kjøp og har irritert meg Grenseløst over det til nå hvor jeg ser at andre også har problemet? Apple pleier ikke å være vanskelig på å fikse problemer. Skjermen på min gamle 5s var litt løst i det ene hjørne, ikke synlig nesten. hvor de da ga meg ny telefon? Lenke til kommentar
Applefanboy Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Mitt er også sånn.. Det er så irriterende!! Lenke til kommentar
Kevin Braaten Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jaja, oppdaget feilen akkurat! iPhonen vil aldri være verdt like mye for meg igjen... Vær gang jeg ser ned på den merker jeg den dumme halvmåna. Så den aldri før. Nå er den alt jeg ser... Mislykka design, Apple. Mislykka! Lenke til kommentar
Kevin Braaten Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jaja, oppdaget feilen akkurat! iPhonen vil aldri være verdt like mye for meg igjen... Vær gang jeg ser ned på den merker jeg den dumme halvmåna. Så den aldri før. Nå er den alt jeg ser... Mislykka design, Apple. Mislykka! *Hver --- sykt flaut. Nå er alt jeg ser at jeg skrev "vær" i stedet for "hver" 1 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Blir bilder man tar mørkere i noen av hjørnene også? For hvis ikke er vel dette et "ikkeproblem". Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Kamera flytter seg ikke dersom det fremdeles virker. Er vel heller spørsmål om hullet er frest ut på samme sted i selve chassiset, og det er et større avvik!! Lenke til kommentar
Odd Solberg Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 mitt er faktisk litt forskjøvet, men det er pent lite og ikke noe jeg bryr meg om. fantastisk at noen har lagt merke til dette. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg så det ikke før jeg fant dette Lenke til kommentar
BlueCoder Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Høh, fant faktisk dette på min nå, når jeg så etter. Endret 3. desember 2014 av BlueCoder Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Har samme feilen... noen som har hørt noe ang garanti på dette? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Når denne artikkelen ble skrevet var ikke dette tilfellet med min iPhone 6. Nå har det dukket opp en liten måne på høyre siden. Noen som har vært i kontakt med Apple rundt dette? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Jeg fikk ny telefon da jeg sendte min inn for dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg