Smedsrud Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Mannen piratjegerne aldri får has på entrer amerikansk storpolitikk.Kim Dotcom stifter Internett-parti Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Om det er Kim Dotcom som svinger pisken så sier ihvertfall ikke jeg nei. Huba, Huba! 1 Lenke til kommentar
Goomba Stomper Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Om det er Kim Dotcom som svinger pisken så sier ihvertfall ikke jeg nei. Huba, Huba! Jeg tror du har misforstått hva slags parti dette er snakk om. Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Om det er Kim Dotcom som svinger pisken så sier ihvertfall ikke jeg nei. Huba, Huba!Jeg tror du har misforstått hva slags parti dette er snakk om. Hysh kaptein buzzkill Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hvis man for et øyeblikk glemmer alt som har med .com å gjøre, og forestiller oss at et parti i USA hadde ønsker å innføre 1) regjeringspålagte krav om internettkapasitet levert av private aktører 2) prøvd å i det alle minste bremse ned på masseovervåkning 3) prøvd å yte innflytelse på multimediebransjen med tanke på forbrukerrettigheter, friere tøyler, tilgang til produktene med fornuftigere pris (at CD skal koste 10USD og nettbasert utgave mindre) etc... kan jeg love følgende: man hadde fått fiender fra absolutt alle hold. Til og med Ron Paul. Nå snakker jeg om *alle* bort fra venstrevridde college-studenter. Man ville bokstavelig talt gått i strupen på den amerikanske markedsmodellen og hatt den som fiende. Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Kaptein Dotcom tar ikke imot ordre fra noen han. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Skal de sikte mot småposisjoner i samfunnet da, først? Jeg kan aldri tenke meg at det nye partiet kan få flertall til å styre USA. Kanskje ikke noensinne, eller først om 1000 år. Se hvor vanskelig det er å få presidentposisjonen i USA, de to store fløyene strever jo hver gang med å hente inn nok stemmer. Så hvordan et "drømme-seg-til-verdens-herredømme-parti ala kim-.com skal klare det må man nok spørre ham om? Jeg tror det kun er en våt drøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå