Henhol Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Har en Chevrolet Van G20 1983. Skiftet nettop viftereima. Men såg at det mangler en reim. Vet ikke hvilken det er. Noen som kan se det utifra bildet? Er det skadelig å kjøre uten den? For det har vi gjort... Om noen vet hvilken reim det er? Vet dere eventuelt størrelse på den? Takker om noen hadde gaddet å hjulpe meg! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Sikker på at det skal være en reim der? Du skal kunne se veldig lett hva den går til. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Sikker på at det skal være en reim der? Du skal kunne se veldig lett hva den går til. Jeg ser en reimskive med tre spor og to reimer, og en med to spor og en reim, hvor det for meg ser ut som det mangler en reim på hvert hjul -de to ledige sporene er i linje med hverandre... Dobbel viftereim (hvor det mangler en...) og en enkel reim til noe annet, f.eks. servo? Den innerste reima ser noe merkelig ut, med alle de tversgående rillene... Reima som mangler skal være like lang; bør bytte begge samtidig så de er jevnt slitt. Edit: det er ikke skadelig å ha kjørt med bare den innerste -så lenge den ikke slurer unormalt mye/ofte... Endret 2. desember 2014 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Husker jeg ikke feil så er det slik at der ser ut som det mangler en reim på bilen min og, men det er ingen reim som skulle sittet der i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå