p@ge Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hei, jeg har glemt en kommando, hvor man kan slår av, starter eller setter en program på automatisk. håper dere kan hjelpe. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 System Configuration Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Samme om man skriver msconfig, config eller system i "Kjør". Kommer opp som første-valg. Lenke til kommentar
leXX- Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Heh... Siden vi er pirkete; det du skriver er hvis man søker, ikke om man bruker Kjør... (Windows+R på nyere utgaver av windows åpner Kjør...). Kjør har ikke søkefunksjon. Det var kommandoen vedkommende spurte etter og den er msconfig.exe og overskriften tilsa bruk av Kjør... så... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 i såfall msconfig.. takk for svaret men msconfig er ikke det jeg er etter ( man kan ikke starter, slår av eller setter på automatisk) Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Beklager ... services.msc du er ute etter? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Beklager ... services.msc du er ute etter? du er min hero! dette er denne jeg leter etter. takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå