boundishh Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hei jeg skulle bestille julegave på shopbop.com igår og når jeg trykte på place order så fikk jeg opp at det var noe feil med kortet. Så jeg overførte litt penger fra en annen konto og før jeg rakk å trykke place order for å prøve igjen så var pengene trekt fra kontoen min. Jeg fikk et ordre nr , men når jeg går inn på ordren så viser det kun beløpet og feltet hvor tingene i ordren skal stå er blankt. Hva skal jeg gjøre nå ? Sendte de en mail igår og forklarte problemet , men har ikke fått noe svar enda , live chatten dens funker ikke og tlf får jeg ikke til og ringe. Hvis jeg ikke får igjen pengene(en betydelig sum) er det fryktelig surt ... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg regner med at du har betalt med vanlig bankkort (debetkort) og ikke kredittkort eller bankoverføring. Kanskje butikken bruker litt tid på å svare for å undersøke saken skikkelig. I værste fall får du be banken kjøre en chargeback. Da må du selvsagt dokumentere grundig at butikken har misligholdt avtalen med deg, men du får tilbake pengene. Du kan også true butikken med at du ber banken om chargeback hvis du ikke får pengene eller produktet innen x dager. Når jeg hadde trøbbel med at dx.com brukte månedsvis på å ikke sende varen, og ikke svarte på å gi meg pengene tilbake truet jeg med å be om chargeback hvis jeg ikke hadde pengene tilbake innen 2 dager. Vips, så ordnet det seg. Grunnen til at nettbutikker er redde for å få chargebacks mot seg er at visa stenger betalingsløsningen deres hvis de får for mange. Og da er det vanskelig å drive nettbutikk. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Er jo en ganske stor butikk dette , de er eid av amazon også , så jeg håper jo at det ikke er første gang noe sånt skjer og at de har en løsning , men blir urolig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå